סוף סוף: ואלב הכריזה על המנוע Source 2

Source 2

מנוע הסורס – המנוע המיתולוגי של ואלב שהוא הוכיח לנו כמה פעמים כמה כוח יש לו, אבל הגיע הזמן להתקדם: ואלב הכריזה על ממשיך דרכו של מנוע הסורס. 

מ-2004 ועד היום, סורס היה המנוע הפופולרי ביותר למשחקים של ואלב, והוא שומש גם למשחקים אחרים שלא בהכרח קשורים לואלב. אמש בכנס GDC ואלב הכריזה על המנוע הבא שלה – סורס 2.
אי אפשר להגיד שזו הפתעה, עוד מאז אוגוסט 2012 היו דיבורים על כך שהמנוע בפיתוח ורמזים לכך נמצאו בקוד של Source Filmmaker, בינואר 2014 הודלפה מצגת שהציגה בתוכה תמונות של Left 4 Dead 2 עם גרפיקה משופרת ושוב עלו הספקולציות על פיתוחו של המנוע סורס 2, בנוסף לכך גם פורסמה תמונה ממחשב של ואלב בה נראה ש-Left 4 Dead 3 בפיתוח, כמה חודשים מאוחר יותר, ואלב שיחררה כלי פיתוח חדש ל-DOTA 2 בו היו קצבי משחק שהועברו למנוע אחר לגמרי, מה שהוכרז כהשקה קלילה יותר של סורס 2.

Source engine logo

סוף סוף, ישנה הכרזה רשמית על קיומו של המנוע, ומידע נוסף עליו – המטרה של סורס 2 תהיה הענקת כלי חזק יותר למפתחים, אך לצד זה, עקב התפתחותו של ענף התוכן שנוצר על ידי משתמשים, המנוע יהיה ידידותי יותר גם לגיימרים שרוצים לקחת חלק בפיתוח המשחק שהם אוהבים. יש לציין גם שהמנוע יהיה זמין בחינם לכל דורש.
עוד נאמר על המנוע שהוא יתמוך בטכנולוגיית הוולקן (טכנולוגיה שתתחרה ב-DirectX 12) על מנת לתת למפתחים את האופציה להפיק את המרב מהמשחק שלהם.

זו לא ההכרזה הראשונה של ואלב בימים האחרונים, כאשר גם משקפי מציאות מדומה של ואלב בשיתוף עם HTC הוכרזו לפני מספר ימים, והיו גם הכרזות על סטרימר של ואלב ועל תאריך השחרור והמחיר של הקונטרולר. למרות כל זאת, ל-Half Life 3 יש לי הרגשה שנאלץ לחכות.

htc-vive-valve

מחכים למשחק הראשון של ואלב שמפותח ב-סורס 2? מה אתם רוצים שהוא יהיה? שתפו אותנו בתגובות! 

 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

OMFG – סוף סוף מנוע חדש !!!!!!

יש סוף סוף!

מה בדיוק מיוחד בו?

מה שהוא עתיד לייצר