עדכון: 45 מיליון עותקי GTA V נמכרו בעולם – הנמכר ביותר אי פעם בבריטניה

GTA MONEY

הכרזה חדשה מאת המפיצה, Take Two מעידה על כך ש-Grand Theft Auto V עכשיו מכר יותר מ-45 מיליון עותקים מסביב לעולם, כולל 10 מיליון לקונסולות החדשות.

אם כבר מדברים על מכירות, Grand Theft Auto V זכה לצד הודעה זו בשיא מכירות עותקי משחק וידאו בכל הזמנים בבריטניה, כאשר הוא עקף את Super Mario Bros. המקורי של נינטנדו בחמישה מיליון.

GTA Online הוא כותר מצליח נוסף תחת המטריה של Take Two, עם מיליון שחקנים שמתחברים בכל יום כדי לשחק בארבעת הקונסולות.

יתר על כן, המכירות צפויות רק להשתפר בחודשים הקרובים כאשר בסוף החודש הבא תשיק רוקסטאר את גרסת המחשב של המשחק.

תזכורת; המשחק נמכר כמו לחמניות חמות ב-24 השעות הראשונות כאשר יצא בספטמבר 2013, עם 11 מיליון עותקים שנמכרו ללקוחות, עוד שיא עולמי למשחק החמישי בסדרת GTA.

המומנטום החיובי של Take Two הודגם שוב, כאשר עברנו את הרבע שלישי עם רווחים חזקים, וסיימנו את הרבעון עם כמעט מיליארד דולרים (3.93 מיליארד ₪) במזומן והשקעות.

כך אמר שטראוס זלניק, יו"ר ומנכ"ל Take-Two.

פרטים מדוייקים הוא לא חילק, אך לפיו 35 מיליון מתחלקים בין קונסולות הדור הקודם, Xbox 360 ו-PS3, ועשרה מיליון נוספים בין ה-Xbox One ל-PS4.

gta-v-pc-cover

המספר יעלה דרסטית שוב כשגרסת המחשב תשוחרר ב-24 במרץ.

יהיה מעניין כמה עותקים יצליחו רוקסטאר למכור כאשר המשחק יושק למחשב. המפתחת כרגע מריצה הצעה לאלו שמזמינים לפני ה-9 במרץ, 1.3 מיליון דולר, 800 אלף באונליין ועוד 500 אלף לסינגל-פלייר. ב-1 בפברואר הסתיים מבצע בו מקבלים משחק בונוס.

באותה פיסה של חדשות, Take Two אישרה ש-NBA 2K15 (לחצו כאן לביקורת) נמכר מעל 5.5 מיליון עותקים, ולא פחות מ-29 מיליון עותקים של Civilization: Beyond Earth (לחצו כאן לביקורת) נמכרו גם כן.

כנראה שהמספרים הם גורם משפיע בהחלטה לדבר על עוד משחק.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות