עדכון 15.3.0 ל-Football Manager 2015 יצא, כולל העברות חורף

fm15

מפתחת המשחק, Sports Interactive, הנחיתה אמש (רביעי) עדכון חדש ל-Football Manager 2015, מתוייג 15.3.0, והוא משנה דברים כלליים במשחק יחד עם הצגת כל ההעברות שנעשו בחלון של ינואר.

החברה אמרה שהשחקנים יקבלו את העדכון בהורדה אוטומטית מסטים ושהיא לא מונעת פתיחה של שמירות קודמות לה, אך כדי למנוע בעיות הקשורות למסד הנתונים והרכבת מפעלי הספורט יש להפעיל מחדש את המשחק.

אוהדי הכדורגל ישמחו לדעת שכמה בעיות בשמירה, מיקום חומה ושיטת משחק הגנטית נפתרו. העסקה החדשה לשידורי הטלוויזיה של הפריימר ליג האנגלי נוספה, מה שכנראה אומר שלקבוצות הליגה יהיה עוד כסף לרכישת שחקנים (נדמיין לרגע שהיה חסר).

העברות שחקנים ב-FM15 ואינטראקציה עם השחקנים שופרה וקיבלה כמה טוויקים גם כן בעדכון החדש. Sports Interactive אמרה שהיא מחפשת דרך נוספת להצגת שינויי החוקים ברוסיה ותורכיה מבלי לפגוע בשמירות של אנשים המשחקים בליגות הללו.

Football Manager 2015 ככל הנראה יקבל עדכונים נוספים למסד הנתונים בחודשים הקרובים.

רוב שחקני הסדרה נוטים להתחיל שמירות עם הקבוצה האהודה עליהם, מה שאומר שעדכוני המסד ישפיעו עליהם אך ורק כאשר יתחילו מסע ארוך טווח אחר. Sports Interactive לא ציינה שהיא מתכננת לשחרר עוד עדכון נתונים גדול ל-FM 2015 לפני שהיא מחליפה מספר הבא בסדרה, אך אחד לקראת סוף העונה הנוכחית בהחלט הגיוני.

מנוע התלת מימד של המשחק עדיין לא מהווה יריב לזה של FIFA 15, אך שאר מערכת ניהול המשחק בהחלט מכילה אלמנט ממכר שגורם לשחקנים להתאהב. ליחצו לביקורת שלנו על FIFA 15 ו-Football Manager 2015.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות