הזמר קניה ווסט עובד על משחק

kanye-west game

אחרי שהראפר כבש את המצעדים ואת עולם המוסיקה בכלל, קניה ווסט ניגש לפרויקט הבא שלו: משחק וידאו

קניה ווסט הוא בחור מאוד מפורסם. עם בת זוג שנחשבת לאחת הנשים המפורסמות בעולם (קים קרדשיאן) ועם 18 פרסי גראמי בארון, אין ספק שווסט הוא אחד הראפרים המצליחים בכל הזמנים. ווסט מסמן עכשיו את היעד הבא שלו: משחק וידאו.

הראפר שכונה על ידי הנשיא אובמה "jackass‏" (אידיוט), בשל התפרצויות הזעם שלו, התארח בתחנת הרדיו Power 105.1's בתכנית Breakfast Club radio להתראיין על אלבומו הבא שבדרך וגם על השותפות שלו עם המותג Adidas, ובמהלך הראיון הוא ציין כי הוא גם עובד על משחק חדש שיבוסס על אחד משיריו (משחק שמבוסס על שיר? זה חדש).

כרגע אני עובד על משחק וידאו אחד בלבד, והרעיון הוא שאמא שלי עוברת את שערי שמיים וצריך להביא אותה לשערים הגבוהים ביותר של גן עדן על ידי החזקתה באור. אנחנו כבר עובדים על זה במשך כשישה חודשים.

ווסט לא ציין לאיזו פלטפורמה המשחק מיועד, אבל איתו בבית נמצאת קים קרדשיאן ששיחררה לאחרונה משחק מובייל בשם Kim Kardashian: Hollywood (לאנדרואיד/ ל iOS), לכן הסיכוי שיהיה מדובר גם כן במשחק מובייל הוא גבוה.

קניה ווסט משתף לאחרונה פעולה עם פול מקרטני, האיש והאגדה (להקת הביטלס) ואחד הסינגלים האחרונים שלהם ביחד הוא שיר המוקדש לאימו בשם Only One. יכול להיות שעל השיר הזה מבוסס המשחק?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בסאות' פארק הדמות שלו לא הבינה את הבדיחה על הדג ההומו

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x