Fallout 4? בת'סדה תקיים לראשונה מסיבת עיתונאים בתערוכת E3

Bethesda

חברת בת'סדה הודיעה כי לראשונה בהיסטוריה של החברה היא תיקח חלק בתערוכת הגיימינג הגדולה של השנה- E3

בתס'דה סופטוורק, מפיצת המשחקים האמריקאית הידועה בעיקר בז'אנר משחקי התפקידים (דרך חברת הפיתוח הביתית שלה Bethesda Game Studios) עם משחקים מצליחים כמו סדרת The Elder Scrolls (האחרון המצליח סקיירים) , משחקי יריות שהפכו לקאלט כמו דום (והאחרון שהפיצה Wolfenstein: The New Order) וגם הצלחה בז'אנר ההתגנבות עם המשחק המשובח Dishonored, וכמובן הכותר האחרון שהפיצה The Evil Within. חברת ענק בתעשייה שלמרות שהופיעה בתערוכה והציגה משחקים, לעולם לא קיימה מסיבת עיתונאים רשמית בתערוכת המשחקים הנחשבת ביותר- E3. השנה זה סוף סוף הולך להשתנות:

בת'סדה אישרה הלילה שב E3 2015, האירוע שיתקיים בתחילת יוני השנה היא תופיע בתערוכה ותקיים מסיבת עיתונאים מסודרת, לראשונה בהיסטוריה של החברה. הידיעה הזאת הצליחה ליצור חרושת שמועות וספקולציות אודות כך שהחברה עשויה להכריז אולי על Fallout 4, Rage 2,  Dishonored 2, וכמובן גם עדכונים חדשים לגבי דום 4 (תאריך יציאה רשמי, מידע חדש לגבי התוכן של המשחק), שכבר הוכרז רשמית.

Fallout 4

מי יודע אולי כולנו נופתע גם מתחיית המתים של המשחק  Prey 2 ?

E3 2015 יתקיים בLos Angeles בין התאריכים 16 – 18 ליוני. בת'סדה תקיים מסיבת עיתונאים יומיים לפני שE3 מתחיל, ב14 ליוני ותוכלו לצפות בו בלייב מכאן- Twitch.TV/Bethesda

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ממש מחכה לתערוכה הזאת