Rockstar רומזת: GTA 6 כבר מתבשל לו

GTA6

עוד לפני ש-GTA 5 למחשב נחת, Rockstar מדברת על GTA 6.

אז כן, עדיין לא זכינו לשחק ב-GTA V עם עכבר ומקלדת, בשל דחייתו מהחודש שעבר למרץ, ובכל זאת אנו יכולים לשמוע את צעדיו הראשונים של Grand Theft Auto 6.

בשיחה עם נשיא המפתחת Rockstar Games, לזלי בנסיס אמר,

יש לנו רעיונות במשקל של 45 שנים שאנחנו רוצים לעשות. אנחנו לא יודעים מה יהיה GTA 6, אך בהחלט יש לנו רעיונות.

בנסיס המשיך, כאשר איכשהו הוא חושב שלרמוז על משחק חדש באחת מהסדרות הגדולות בעולם זה בסדר:

הרעיון ההתחלתי הוא הבסיס. איפה המשחק ימוקם זו השאלה הראשונה, ואז זה מגדיר את המשימות; אתה עושה דברים שונים ב-LA מאשר בניו יורק או מיאמי. המפה והסיפור צריכות לעבוד יחדיו, והסיפור הוא הזרם הבסיסי לאיך ששילוב זה יעבוד ואז ניתן לעצב את המשימות.

עכשיו יש לנו התענוג לדמיין לאן יכולה רוקסטאר לקחת אותנו ב-GTA VI וללא ההגבלה של הקונסולות מהדור הקודם. איך ייראה GTA VI אם יפותח מאפס ל-Xbox One, PlayStation 4 והמחשב? אולי במשחק הבא רוקסטאר תפתיע ותגיש את המשחק למחשב כפלטפורמה מרכזית (לא יתכן, אך אפשר לפנטז) ואפשר לקחת את אופציות המציאות הוירטואלית שבעתיד כבר יהיו מופצות בכל הגלובוס.

בכל אופן לשמוע על משחק חדש בסדרה זמן כה קצר אחרי היציאה, המשחק יצא לפני כשנה וחצי, זו הפתעה בפני עצמה, כאשר אם מוציאים משחקי צד וגרסאות HD (כמו GTA San Andreas ל-Xbox 360 ודומיו) אז ניתן לראות את ההפרשים הגדולים בין משחקים בסדרה, בין GTA San Andreas ל-GTA IV יש כ-4 שנים, ובין האחרון ל-GTA V ישנם לא פחות מ-5 שנים, אז האם נראה את רוקסטאר ממשיכה בנוסחה הותיקה והמצליחה שלה, או שמא נתחיל לראות GTA חדש כל שנים מעטות יותר? מה הקהל מעדיף?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

באיזה שנה זה נכתב

LAS VEGAS

שיהיה בVICE CITY

מקווה שכבר יכריזו בסוף השנה, ונראה את המשחק כבר בשנה הבאה. והלוואי שיאחדו את כל המפות מכל המשחקים בסדרה ויעשו מפה ענקית ושתהיה מפה שלא מבוססת על שום עיר, פשוט עיר דמיונית.

עם הגרסה למחשב יהיה אותו סיפור לדעתי רק אחרי הרבה זמן זה יצא למחשב
ועוד דבר נראלי מאוד מאוד שזה יהיה המסך לVice City…