האם Assassin's Creed 7 ייקח אותנו ליפן?

AC-rising-sun

מעריץ הארדקור של סדרת Assassin's Creed חושף בתמונת קונספט את מיקומי כל המשחקים האחרונים בסדרת Assassin's Creed, האם המשחק השביעי ייקח אותנו ליפן?

המשתמש Cornik22 מהפורומים של יוביסופט כנראה חושף שהמשחק השביעי של Assassin's Creed ייקח חלק ביפן. אבל איך? המשתמש המדובר הוא מעריץ שרוף של סדרת Assassin's Creed, ברשותו כל פריט שניתן להעלות בדמיון, כל ספר שקשור לסדרה, כל מדריך שנתי שיוצא, כל קומיקס, בקיצור, כל דבר שמתקשר למותג Assassin's Creed, החשוב שבינהם בכתבה הזאת הוא ספר ששוחרר ב-2013 ונקרא – The Art of Assassin's Creed IV: Black Flag כולל בתוכו ציור תמים למראה עין, של משרדי אבסטרגו, אך אם נכנסים לעומק בציור, ניתן לגלות משהו מעניין.

על מסך גדול במשרדי אבסטרגו ישנם מספר מקומות היסטוריים בעולם, כולם מסמלים משהו בסדרת Assassin's Creed.


זוהי ככל הנראה, כנסיה שהייתה ב-Assassin's Creed הראשון, למרות זאת התמונה לא כל-כך ברורה.


זוהי ללא כל ספק הקתדרלה של העיר פירנצה – סנטה מריה דל פיורה, המסמלת באופן ברור את סאגת אציו שלקחה את החלק הגדול ביותר בסדרה.


בתמונה הבאה ניתן לראות אי טרופי, שמסמל כנראה את מסעותיו של אדוארד קנווי באיים הקריביים של AC: IV – Black Flag

עד כאן, בעת שחרור הספר המדובר, כל תמונה היא ממקום שכבר לקח חלק במשחק כלשהו בסדרה, עכשיו דברים מתחילים להיות מעניינים.


בתמונה הבאה ניתן לראות את הנוטר דם, הקטדרלה מפריז, מה שכנראה מסמל על Assassin's Creed Unity, למה זה מעניין? כי הספר יצא הרבה לפני שהמשחק הוכרז (או הודלף על ידי קוטאקו)

צירוף מקרים? אז מה תגידו על התמונה הבאה:

בתמונה הבאה ניתן לראות את בית הפרלמנט ואת מגדל הביג-בן. מה שמסמל על Assassin's Creed Victory, גם הוא, דלף על ידי קוטאקו.

אז מה זה אומר בעצם? אם בשנת 2013, מישהו היה עולה על התמונה הזאת, היינו יודעים עוד בשנת 2013 מהם היעדים של סדרת Assassin's Creed. היעד הבא הוא יפן?

בהשוואה הבאה ניתן לראות את אחד מהמקדשים הסמליים של טוקיו, ואת ההכי ותיק מבינהם, מקדש סנסוג'י, התמונה מהציור לא מראה לנו יותר מדיי ואם זה אכן המקדש המדובר מיפן, אבל ברור לחלוטין שהמשחק ייקח אותנו לאחת מארצות המזרח הרחוק במידה והציור המדובר אכן מציג את העתיד.

מצד שני, בראיון לאתר טוטאל-אקסבוקס, שהתפרסם בסוף שנה שעברה, התייחס מנהל הקריאייטיב של המשחק AC3 לאפשרות שהכותר יגיע מתישהו ליפן, ותשובתו היתה: "זה יהיה משעמם"…

ובכל זאת, Assassin's Creed במדינת השמש העולה יכול להיות מאוד מעניין, וזהו ללא ספק דבר שבסופו של דבר אכן יקרה לאור הביקוש הגדול של מעריצי הסדרה למשחק במזרח הרחוק, האם התאוריה מבשרת על הבאות? הזמן יגיד.

מקור | קרדיט תמונה ראשית למעלה: ווין היל

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה המחבילת הרחבה AC C

וואו בכלל לא נמאס מאססינס קריד, במיוחד שהם משקיעים כל כך הרבה במשחק הזה (בנימה סרקסטית)….

אפשר קודם לשחק ב unity בלי באגים בבקשה לפני שהמשחק הבא יוצא?

אני מניח שזה לא יקרה. 4 פאטצ'ים ישתחררו למשחק הזה, שום דבר אינו השתנה. אז אני מניח שפאטצ' חמישי לא יעזור. מה שכן, אולי יובי למדה מהטעות של Unity ובכך 7 יהיה ללא בעיות.

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x