סיד מאייר יוצא למסע אל מעבר לכוכבים

2k_sid_meier_starships

Firaxis הפתיעה את כולנו בהכרזתו של המשחק החדש Sid Meire's Starships

אמש בהפתעה מוחלטת נחתה בתיבת האימייל שלי הודעה על הכרזתו של  Sid Meire's Starships. המשחק הוא משחק אסטרטגיה מבוסס תורות עם אלמנטים של משחק הרפתקאות(אני מניח שבכך הם מתכוונים לסגנון משחק כמו באלפא קנטאורי תהיה עלילה) מאת סיד מאייר, סיד מאייר הוא מפתח משחקים מחונן שאחראי לסדרת המשחקים עטורת הפרסים Sid Meire's Civilization.

המשחק ישוחרר לפלטפורמת המחשב האישי (למערכות ההפעלה ווינדוס ומאק) ולאייפד בחודשים הקרובים. במשחק השחקנים יקבלו שליטה על צי של ספינות חלל כאשר הם יוצאים לסדרת משימות של חקר הגלקסיה, הגנה על כוכביהם והציביליזציה שלהם ובניית פדרציה על מנת להוביל לעידן חדש שבו שלום שורר ברחבי הגלקסיה.

כאשר עיצבתי את StarShips, סוקרנתי ע"י הרעיון של חקירת השלב הבא בסיפור של Civilization: Beyond Earth. מה קורה לאחר שיישבנו את ביתנו החדש ובסופו של דבר בנינו ספינות חלל על מנת לחקור את החלל? מה עלה בגורלם של אחינו ואחיותינו האבודים על כדור הארץ? המטרה שלי הייתה ליצור חוויה ממוקדת על עיצוב ספינות חלל ולחימה בתוך יקום מלא בהרפתקה בין-כוכבית, דיפלומטיה, ומחקר".

Sid Meire's Starships יאתגר אותנו השחקנים לבנות פדרציה פלנטרית ע"י חקר הגלקסיה, הרחבת שטחיך והשפעתך, חקר טכנולוגיות עתידניות ולהילחם בקרבות חלל מבוססי תורות בעזרת צי של חלליות שניתנות להתאמה אישית. כל קמפיין יציע לנו מפה גלקטית משלו עם עולמות בעלי משימות קרב טקטיות שייווצרו באופן אקראי. בעלי Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth: שיקנו גם את Sid Meire's Starships יגלו חיבור בין המשחק אשר יעמיק את חווית המשחק בשני המשחקים.

מה אתם חושבים על הכותר החדש והמסתורי? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות