צפו בטריילר החדש של Project CARS

Project CARS Start Your Engines Trailer

"פרויקט מכוניות" ישוחרר בעוד חודשיים, מנהל הקריאייטיב של המשחק מזכיר לכם על מה מדובר עם טריילר חדש בשם 'Start Your Engines'

בעוד חודשיים בדיוק ישוחרר אצלנו משחק המירוצים המבטיח Project CARS, אחרי שנדחה מסוף 2014 לצורך שיפורים ופינישים אחרונים. אנדי טיודור, מנהל קריאייטיב בחברת הפיתוח Slightly Mad Studios חושף את הסרטון החדש ומזכיר לכולנו שיש למה לחכות:

טיודור מציין את התרומה הגדולה של המעריצים לפיתוח המשחק, וכי החברה שיתפה אותנו במידע מהיום הראשון בשלב הפיתוח. הסיבות לכך שלטענתו מדובר במשחק המירוצים החלומי של חובבי הז'אנר, מוסברות כך (הטריילר קודם):

https://www.youtube.com/watch?v=qgkyJtUw4F8

"למה כדאי לכם לחכות ל Project CARS?"

יש בו מגוון עצום של חוויות ספורט מוטורי. הצוותים שלנו מבוססים בלמעלה מ 18 מדינות שונות, כך שמכוניות ותרבות המכונית מקבלות ביטוי. בשבילי, כאחד שגדל בשנות ה -80 , זכורים לי מכל ימי פורמולה 1 של נייג'ל מנסל ואיירטון סנה.לאחרים, זה NASCAR, או הסצנה הגרמנית Touring scene, או מירוץ הסיבולת האירופאי (European Endurance racing). אז עם 'פרויקט מכוניות' אנחנו רוצים להבטיח שהמכוניות במשחק מיוצגות כהלכה עם כל אחד מהכללים של העולם המוטורי והפורמטים בשלמותם.

'פרויקט מכוניות' מכיל את המסלול הגדול ביותר של כל משחק מירוצים אחרון: מקומות מכל רחבי העולם, מאוסטרליה לדובאי לבלגיה, יפן, ארה"ב החוף המערבי, ובבריטניה, ארוזים בלמעלה מ -250 קילומטרים של אספלט.

לבסוף, Project CARS יהיה משחק נגיש, ומבוסס התאמה אישית, כך שהוא יתאים לכל אחד ואחד עם רמת הנוחות ומיומנות של השחקנים ועם כמות עצומה של אפשרויות להתאמה אישית. עטוף בגרפיקה מדהימה (דרישות מערכת כאן)

מקור: blog.eu.playstation.com

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות