פרס האמי הוענק ל Xbox One

xbox-One-בישראל

מיקרוסופט יכולה להתגאות בפרס האמי שהוענק לקונסולת האקסבוקס וואן שלה.

פרס האמי שהוא הפרס החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, מוענק בעיקר לשחקנים, בימאים ואנשים העוסקים בתחום הטלוויזיה בארצות הברית, אך מלבד הקטגוריות הראשיות שהזוכים בה מדווחים בכל אתרי התרבות בעולם, יש גם פרסי אמי בקטגוריות פחות מוכרות.

מיקרוסופט זכתה באחת הקטגוריות הללו, ופרס האמי בקטגוריית "טכנולוגיה והנדסה" (‘Technology And Engineering‘) הוענק לצוות שאחראי על פונקציית ה TV בקונסולה. את הפרס קיבל טום לנגן, מנהל הפיתוח של Xbox One TV, בשם הצוות.

Microsoft Bags Emmy Award For TV Enhancement Device

הקונסולה הבידורית הטובה בעולם

הסיבות לקבלת הפרס הן שעם ה- Xbox One, מיקרוסופט הביאה רמה חדשה לגמרי של חוויית צפייה בטלוויזיה. קודם כל, משתמשים יכולים כעת (לא בישראל) להתחבר לכבלים שלהם או לערוצי לווין דרך קונסולת ה Xbox One ובלחיצת כפתור. חיבור ה HDMI מאפשר למשתמש לצפות בטלוויזיה דרך הקונסולה, ובנוסף הקשר שבין חוויית משחק וטלוויזיה יחד.

פקודה קולית פשוטה מדליקה את ה Xbox One שלך, הטלוויזיה שלך, מערכת AV שלך והממיר ושלך, ואתה יכול למצוא תכנית האהובה עליך, להחליף ערוצים, להגביר את הווליום בטלוויזיה ועוד – עם הקול שלך ועל ידי טכנולוגיית זיהוי קול

בחברת מיקרוסופט, עוד בטרם השקתה של הקונסולה, דיברו במנוחים של סלון בידורי לכל המשפחה והקו הזה נשמר עד היום, כשמנגד בסוני דיברו בעיקר על משחקים, וכמעט זנחו את ה TV. היום, אפשרויות הטלוויזיה הוטמעו בצורה כל-כך טובה באקסבוקס וואן כשאפילו באמצע צפיה של תכנית כזו או אחרת, ניתן לקבל הזמנות למשחקי מולטי ברקע ולשוחח דרך סקייפ.

 

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה כמו להביא פרס אמי לPC…

בכל זאת פלייסטיישן עדיף

כל הכבוד למיקרוסופט שיחקו אותה!