רייזר הכריזה על משקפי מציאות מדומה בשם OSVR

Razer Virtual Reality gaming OSVR

ערכת המפתחים ל OSVR, משקפי המציאות הוירטואלית של חברת רייזר תשוחרר ביוני השנה ותעלה 200$.

גם חברת רייזר מצטרפת לטרנד העולמי של משקפי מציאות מדומה וחושפת את OSVRה, משקפי וירטואל ריאליטי בקוד פתוח כשערכת המפתחים (Development Kit) תהיה זמינה החל מיוני 2015 במחיר של 200 דולרים.

ל OSVR מפרט דומה ל Oculus Rift: שני מסכי 5.5 אינץ' בתמיכה ברזולוציה 1080p, זווית צפיה של 100 מעלות, מד תאוצה, ג'ירוסקופ, ומצפן מובנה למעקב תנועות הראש.

osvr-מציאות-מדומה-רייזר

על פי האתר, המטרה עם OSVR היא ליצור סביבת מציאות וירטואלית בקוד פתוח שתאפשר למשתמשים לעבוד עם התוכנה וגם עם החומרה:

על מנת להפוך את OSVR נגיש לכל, ערכת המפתחים של OSVR נועדה להיות קוד פתוח ובמחיר סביר, מבלי להתפשר על איכות. כל השרטוטים והתרשימים זמינים להורדה

 

מנכ"ל החברה מין-ליאנג טאן טוען שהמשחקים הולכים לכיוון פלטפורמת המציאות הווירטואלית וזה מציב יתרונות ואתגרים עצומים לגיימרים בכל רמה:

OSVR מביא מפתחי משחק, גיימרים, ויצרני חומרה יחד כדי לפתור את האתגרים האלה ולהפוך את המציאות המדומה של המשחקים למציאות להמונים.

אין ספק שתחום הוירטואל ריאליטי מתקרב לנקודת הרתיחה שלו, אחרי ששנה שעברה רכשה פייסבוק את יצרנית Oculus Rift בסכום של 2 מיליארד דולר וכמעט כל חברת ענק טכנולוגית מקצה משאבים לפיתוח משקפיים משלה, כי זה כנראה העתיד, והוא נראה קרוב מתמיד.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הטרנד הזה יחלוף כי את כאבי הראש והבחילות הם בחיים לא יצליחו לפתור

אני מאמין שרק אחוז מצומצם יחסית של האנשים סובלים מסחרחורות וכאבי ראש בגלל זה. אני אישית לא מכיר אף אחד כזה. את אותה טענה השמיעו כנגד סרטי התלת מימד- אבל הפופולריות שלהם גבוהה מספיק כדי לצלם סרטים בטכנולוגיה הזו.