ל Star Citizen אין באמת "קו סיום סופי"

star-citizen-2015

האיש שאחראי על אחד המשחקים השאפתניים ביותר כיום מסכם שנה מוצלחת במיוחד לסטאר-סיטיזן, ומשתף את תכניותיו ל 2015

רובכם אולי לא זוכרים, אבל בשנת 1990 שוחרר סימולטור חלל בשם Wing Commander שנחשב לאחד המשחקים הטובים בהיסטוריה של הז'אנר. האיש שעמד מאחוריו הוא כריס רוברטס, האיש שעומד בראש הפרויקט הכי שאפתני היום, Star Citizen, שפרסם מכתב וירטואלי לשנה החדשה:

Star Citizen הוא דרך חיים
"Star Citizen הוא לא ספרינט, זה אפילו לא מרתון", אמר רוברטס והוסיף: "אין קו סיום סופי אי שם בדרך כמו רוב המשחקים המסורתיים. Star Citizen הוא דרך חיים כל עוד הקהילה תעסוק."עם קרוב ל 69 מיליוני דולרים שהגיעו באמצעות מימון, מדובר בפרויקט ההמוני ביותר מכל סוג כזה שנעשה אי פעם בהיסטוריה. לשאלה מדוע פרויקט סימולציית החלל ממשיך לגייס כספים, רוברטס מעניק קרדיט לקהילה שכבר נבנתה סביב המשחק:

זה פרויקט שנבנה לא רק על ידי 300 מפתחים, אלא פרויקט שנבנה על ידי מאה אלפי גיימרים שאוהבים משחקי מחשב, שמשחקי חלל הם אהבה גדולה עבורם ושרוצים לראות את המשחק מתפתח  לעומק בשאיפה לקחת חלק בהרפתקאותיו לשנים הבאות

star-citizen-pc
לגבי השנה הנוכחית שרק החלה, שנת 2015, רוברטס אמר כי התומכים יקבלו מודול מבט מגוף ראשון (FPS), מודול Planetside חברתי, ספינות ענק במצב ארנה קומנדר (Arena Commander mode), ואת הפרק הראשון של הניסיון לשחקן היחיד, טייסת 42 (Squadron 42).

 

מסכמים שנה מוצלחת

בשנת 2014, Star Citizen זכה ל 23 עדכונים, והסטטיסטיקה מלמדת כי שחקנים היו מחוברים ליותר ממיליון שעות ל Arena Commander. בחלוקה למצבי המשחק, המצב לשחקן יחיד מוביל עם כ 80 אחוזים נוכחות ומצב המרובה משתתפים עם 20 אחוזים.

חברת הפיתוח של רוברטס, Cloud Imperium Games גייסה בין 70-180 עובדים חדשים בשנה האחרונה, שבמהלכה גויסו עוד 33 מיליון דולרים.

https://www.youtube.com/watch?v=TK2XG_raxJk

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה מפגר

אז יש לכם משהו במשותף

חחח מצחיק