דוקומנטרי: צפו בהיסטוריה של Naughty Dog שחוגגת 30 שנה להיווסדה

ND_30th_Anniversary Video Full

סוני משחררת את הסרט התיעודי על ההיסטוריה של חברת הפיתוח המצליחה Naughty Dog

באירוע האחרון של סוני, PlayStation Experience, משתתפים יכלו לצפות בסרט התיעודי על חברת Naughty Dog, שהשנה חוגגת 30 שנה להיווסדה, חברה אותה רכשה סוני בשנת 2001 והפכה להיות הסמל המשחקי שלה למשחקים משובחים ולאיכות. אחרי ההצלחה של החברה עם סדרת Crash Bandicoot, בסוני קיבלו סדרה בשם Jak and Daxter שהיתה בלעדית ל PS2 וזכתה להצלחה גדולה.

הצלחה עוד יותר גדולה הגיעה בשנת 2007 עם משחק ה PS3 הראשון של Naughty Dog והלהיט Uncharted: Drake's Fortune שהפך לסדרה סופר מצליחה שבשנה הקרובה נזכה לראות את Uncharted 4: A Thief's End שזכה באירוע האחרון של סוני ל 15 דקות של גיימפליי.

הצד הישראלי

המשחק המצליח ביותר של Naughty Dog הוא כידוע The Last of Us, אחד המשחקים הגדולים והמוערכים בכל הזמנים לקונסולת ה PS3, משחק הפעולה/הישרדות שזכה בתואר "משחק השנה" במספר אתרי גיימינג והעניק ליוצריו פרסים רבים וחשובים.

The-Last-of-Us-ביקורת

בראשו עמד המעצב ומנהל הקריאייטיב ניל דרוקמן בן ה 36 שהוא ישראלי לשעבר, שהצטרף לחברה בשנת 2004 ונשאר בה עד היום. את ניל תוכלו לראות בסרטון למטה בדקה 34:15 והוא ללא ספק מדובר בבחור מוכשר ואולי הישראלי הכי מצליח בתעשיית המשחקים נכון להיום, כבוד גדול. בטח נשמע עליו בקרוב עם חדשות על TLOU 2.

ניל דרוקמן דירקטור קריאייטיב

את החברה אגב, הקימו בשנת 1984 אנדי גאבין וג'ייסון רובין שהכירו בגיל 12 בבית ספר לעברית.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות