מסודר: יוצר מיינקראפט קנה אחוזה ב 70 מליון דולר והביס צמד מפורסמים

 

Notch-mansion

לאחר שמארקוס נוץ' שבר שיאים בעולם הגיימינג עם המשחק Minecraft אותו הוא גם מכר בסכום שיא של 2.5 מילארד דולר למיקרוסופט, הוא החל לשבור שיאים בעולם הנדל"ן ורכש אחוזה מפוארת ב-70 מליון דולר בבוורלי הילס, את מי הוא הביס במכירה?

מארקוס "נוץ'" פרסון מתחיל להנות מפרי עבודתו, אמש, הוא רכש וילה מפוארת בבוורלי הילס תמורת 70 מליון דולר, והפך אותה לדירה הכי יקרה שנמכרה אי פעם באזור. המכירה, לא לקחה יותר מדיי זמן, ונסגרה לטובתו של יקירנו בלא יותר משש ימים בודדים. הדירה העצומה בגודל של לא פחות מ-2137 מטרים רבועים, כאשר החזית מציגה נוף מדהים לכל לוס אנג'לס ולאוקיינוס השקט דרך זכוכית קעורה באורך של 16.5 מטר. הזכוכית היא גם דלת המובילה לבריכה ענקית אשר לידה יש מזרקות שנשלטות על ידי i-Pad.

בפנים האחוזה ניתן למצוא: חדר ממתקים, חדר ראווה של מכוניות, בר וודקה וטקילה, חדר קולנוע עם 18 מקומות, שלושה מסכי 90 אינץ' קעורים שמקרינים מהגג מבט פנורמי על לוס אנג'לס, רפליקה של האופנוע של ג'יימס דין, רפליקה בצבע כרום של מכונת היריה Ma Deuce, כ-8 חדרי שינה ו-15 חדרי שירותים אשר כל אחד מהם כולל אסלות נירוסטה של טוטו בעלות של 5,600 דולר לכל אסלה (כן, החרא שלו שווה יותר, ליתר דיוק, החרא שלו שווה 330 אלף שקל).

האחוזה בעלות 265.7 מליון שקל, לא היה נחשק רק על ידי נוץ', מסתבר שנוץ' הביס במכירה את הזוג המפורסם ביותר בעולם – ג'יי זי וביונסה, שכנראה שלא ישחקו מיינקראפט בקרוב. ואם אתם לא מספיק מקנאים כרגע, הנה עוד כמה תמונות מהדירה:


תודה ל-LA Curbed על התמונות והמידע.

מה דעתכם על האחוזה ועל הנצחון על ביונסה וג'יי זי? שתפו אותנו בתגובות! 

 


[divider]

מערכת התגובות
התראה
11 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ולחשוב שקניתי שלוש גירסאות(pc xbox360 pocket edition) של מיינקראפט ותרמתי כסף לדירה שלו
חוצפן

למה חוצפן?

לא תרמתי שום כסף! קנית משחקים ואתה נהנה מהם? מה זה קשור למה הבן אדם עשה עם הכסף שלו אחכ

מזכיר את הבית של פרנקלין מgta v

אני לא חושב שהעושר עיוור אותו לדעתי הוא פשוט נהנה סוף סוף אחרי כל העבודה הקשה אני חושב שלהתעוור מעושר זה להתחיל לעשות מעשים מטופשים נגיד ג'סטין ביבר ועוד הרבה אבל אני לא יכול להתווכח איתך על דעתך

לא מקנא, מרחם. מסכן, העושר עיוור אותו לגמרי.

למה עיוור? הוא לא ביצע שום דבר לא נכון, הוא קנה מקום מגורים שדוקא מתאים לאנשים עם חשבון בנק בנפח כמו שלו. כמובן שהיה יכול לקנות דירה יותר צנועה, אך אני לא רואה בעיה עם מה שהוא עושה בכסף שלו.

זה עניין של דעה. אני רואה בזה מעשה לא מוסרי. זה לא שההתנהגות שלו לא מקובלת, זו התנהגות אנושית אופיינית. אומנם יש מעט מאוד, אבל יש גם אנשים שמתנהגים אחרת: גם אם עבדת קשה והרווחת ביושר כמות גדולה של כסף אתה לא חייב לזרוק את הכסף לפח, אלא לעשות איתו דברים מועילים. (ותסלח לי שאני קורא לקנית בית עם 10 חדרי שינה וכד' בזבוז לא מועיל). נקודה למחשבה.

מאיפה לך ש10 חדרי שינה לא נצרכים לו?, אתה חבר קרוב שלו שמודע היטב למה חייו דורשים ממנו או מי איתו בבית וכן הלאה. וזה בדיוק כמו שלרוב אנשים מבוגרים בסוף חייהם הולכים ועוברים לגור בבית חלומיהם וכן הלאה גם זה יכול להיחשב בזבוז כסף. הבן אדם עבד קשה הרבה שנים ואם הוא רוצה לחיות בבית כזה זו היא זכותו אין כאן שום עניין של מוסר.

הוא לא באמת צריך את כל החדרים אבל זכותו ואולי הוא קנה את זה בתור השקעת נדל"ן?
דרך אגב, מישהו יצר במיינקראפט את האחוזה שלו והייתי בטוח שתפרסמו 🙂

נוץ' הזה מזכיר לי את פיטר פן

11
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x