לזה קוראים דחייה? הפאטץ' הרביעי לAC:U יצא, והוא בעייתי בעצמו

AC 40GB

לאחר שדחו את יציאת הטלאי הרביעי של Assassin's Creed Unity, מסתבר שהדחייה הייתה תקפה ליום אחד בלבד. הטלאי יצא לגרסאות Xbox One ו-PlayStation 4, ויצא בהמשך גם למחשב.

הפאטץ' החדש, שוקל 6.7 ג'יגה "בלבד", אך ניחן בבעיות משלו, למרבה הצער בגרסת ה-Xbox One של Assassin's Creed Unity היינו צריכים להוריד 40 ג'יגה שלמים, כלומר, הקונסולה נאלצה להוריד את המשחק מחדש כדי שיכלול את הפאטץ' שאמור לתקן את חוויית העולם הפתוח בפריז.

יוביסופט מודעת לבעיה, ואמרה שהיא עובדת ביחד עם מיקרוסופט לפתרונה, אך אינה יכולה להגיד מתי יבוצע התיקון.

נושא זה אינו גורם לבעיות אחרות ולאחר שההורדה הושלמה, שחקנים ישחקו במשחק המעודכן שיכלול את הטלאי האחרון של Assassin's Creed Unity. אנחנו עובדים עם מיקרוסופט על פיתרון להקטנת גודל ההורדה לממדי הפאטץ' כך שתוכלו לחזור לשחק מהר יותר, אך נכון לעכשיו אין זמן משוער באשר לתיקון הבעיה.

כרגע יש "תרגיל" אחד כדי לעקוף את הבעיה המוזרה, למי שיש את המשחק בדיסק יכול למחוק אותו מה-Xbox One ולהתקין מחדש דרך הדיסק, ולאחר מכן תתבצע הורדה של כלל העדכונים, ללא המשחק השלם. אלו שקנו את הגרסה הדיגיטלית יאלצו לחכות הרבה זמן עד שהורדת ה-40GB תושלם.

UBI LOGO

המעריצים זוכרים את ההבטחות, כנראה שיוביסופט לא.

נראה שהעדכון הרביעי של Assassin's Creed Unity לא תיקן הכל, על אף משקלו העצום, ולפי פרסומים ברשת אנו עדיין יכולים לצפות במחזות משונים של NPCs (דמויות שלא ניתן לשחק איתן) בעולם הפתוח, יתר על כן, שחקני PlayStation 4 נתקלים בגליצ'ים שונים כאשר הם משחקים במשחק לאחר התקנת הטלאי,לפי דיווחים ב-NeoGAF.

כפי שניתן לראות בתמונות ה-GIF בסוף הכתבה, "אפקט" של דמויות שצצות משום מקום הוא נושא שעדיין מאוד שכיח בעולם הפתוח, ונושא זה יכול להשפיע גם על הגיימפליי במקרה שדמות מופיעה בכיוון הריצה של הפרוטגוניסט שלנו, ארנו דוריאן.

arno in the air

המעריצים לא מרוצים. בכלל.

כפי שניתן להבין לבד, המעריצים של סדרת Assassin's Creed לא מתלהבים מהטלאי, בלשון המעטה, כאשר שוב הם מבקרים בחוזקה את יוביסופט על הבעיות במשחק לו הם ציפו זמן רב, ועל העדכונים החסרי טעם.

השקעתי בערך עשר שעות בימים האחרונים על ה-PS4, וגיליתי שקצב התמונות יותר יציב, אך הופעת NPC משום מקום ממש הציק לי. לאחר הפאטץ' זה היה נראה הרבה יותר חמור. האם אני היחיד שרואה את זה? קבוצה שלמה של דמויות קופצות בכל מקום והצל שלהם, וטקסטורות של בניינים מרחוק. צצה קבוצה של דמויות בזמן שרצתי, ונעצרתי בשל ההיתקלות בהם. אתם יכולים לצפות בתופעה ב-GIF הנלווה איך יוביסופט תכנתה כמה אפקטים ויזואליים קטנים כאשר הם מופיעים, כאילו שהם צפויים להופיע, ורצו לגרום לזה להיראות מגניב.

גיפים מצורפים שהועלו ל-Gyfcat:

מה דעתכם שחקני Assassin's Creed Unity? האם גם אתם חווים את אותן הבעיות על הקונסולות שלכם?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני משחק במשחק הזה כבר מאז שהוא יצא ובחיים לא ראיתי אף אחד מהבעיות שהם מדברים עליהם…

אני מאוד אוהב את הסדרה ושמחתי ששמעתי שאני הולך לקבל FPS גבוה יותר וציטוט של יובי " המשחק אהיה מחוסר באגים" שזה מה שקנה באמת את רוב השחקנים של הסדרה בעיקר משום שכול משחק של אססינס קריד פשוט מפוצץ בבאגים וגם אני לא בטוח אם זאת רק שמועה או שאולי זה יקרה בנפרד אבל שמעתי משהו על dead kings בחינם עם הפאטץ(לא קיבלתי dead kings ולא "משחק מחוסר באגים"), קיצר אם כול הדברים שבנוסף הם הבטיחו לפני יציאת המשחק ( בכול הטריילרים של המשחקיות עצמה רואים AI מדהים ובנוסף הובטח קו-אופ מדהים. הAI שהציגו קיים אך ורק באותו גיימפלי שהם הראו(כאשר רואים את ארנו נצמד לאיזה קיר קרוב לדלת ובדיוק עובר שם חייל והחייל מסתכל על איזו בחורה שעוברת לידו וזה מאפשר לארנו לחסל אותו מבלי שהחייל יראה אותו – אחרי שעברתי את המשחק וכול משימת קו-אופ, דבר כזה לא קרה אפילו פעם אחת), הקו-אופ הוא גם לא כזה מדהים אלה סתם side quests עם עוד אנשים אז כפי שכבר הבנתם המשחק לדעתי הוא פשוט כישלון מצד יובי ואני מאוד מאוכזב ממנו

למען האמת ה CO OP מאוד מהנה וטוב. הרבה יותר מהMULTI הרגיל.

האם הfbs לפחות השתפר? (הגב אפשר להגיד שהבאגים במשחק הם בעצם באיות בהיילקס)

הבעיה זה לא יוביסופט הבעיה זה אתם, אתם הורסים את שוק המשחקים בגלל הקונסולות הזבלות האלה שלא מסוגרת גם עם פורט של קונסולות להריץ את המשחק זה רק אומר שצריך להפסיק לפתח משחקים לקונסולות ולעשות משחקים רק למחשב רק ככה אפשר להתקדם ולהגיע לגבולות שלא הכרנו בגרפיקה ובמשחקיות.

אין קשר לשום קונסולה או פלטפורמה, המשחק שבור גם עליהן, זה לא כי הוא כבד, זה כי הוא פשוט שבור, יצא לפני זמנו, פג, התכנון של יוביסופט הוא כסף נטו, מבלי להתחשב בחוויית המשחק, וזו התוצאה.

נקווה שזה ישים סוף לסדרה הלא מוצלחת הזו.

עצוב להודות בזה אבל יוביסופט נהפכה להיות כמו EA וACTIVISION והיא לא שמה על השחקנים שלה ועל אנשים שקונים את המשחק.למה הם לא לומדים מFROMSOFTWARE או ROCKSTAR שמשחררים משחקים כמו שצריך ולא דואגים להוציא אותו כמה שיותר מוקדם כמו EA שגרמה לכך שלBF4 היו הרבה מאוד באגים בהשקה ב2013.וגם עים כול העידקונים שלכם זה לא עזר בשיט והמשחק בקושי זז בקונסולות ובעל אופטימזיציה גרועה במחשב.לדעתי אתם נהייתם מסחתת כסף שלא אכפת להם מהגיימרים ורוצים להרוויח כסף כמה שיותר וכמה שיותר מהר.דוגמא נוספת היא WD שהיה בעל הייפ ענקי ובסופו של דבר היה בזבוז של משחק ויצא עים גרפיקה משונמכת ואופטימיזציה נוראית במחשב לאלה שרוצים להריץ את המשחק ברמה אולטרה. אבל עזבו את זה המשחק עצמו היה מאכזב ברמות והעיקר חשבו את עצמם שהם יכולים להתעלות על רוקסטאר רק באמצאות האקינג,באמת יוביסופט מה קרה לכם? למה אתם לא יכולים להוציא משחקים כמו הנסיך הפרסי או ריימן תלת מיימדי שיהיו מקוריים ויצאו מלותשים ואתם רק מסתמכים על AC כי זה פופלרי וזה יביא לכם כמה שיותר כסף.
אני לא קונה ולא יקנה את המשחקים הבאים של AC או WD ואף משחק אחר שלכם שיוצא חצי מוכן.

אני לא אשקר, EA דווקא השתפרו השנה….לעומת יוביסופט.