דיווח: הרחבת ה-"Heists" והרחבה נוספת יגיעו אל GTA ב-23

GTA V Heists

דיווח חדש הופיע, והוא טוען ש-Grand Theft Auto Online יתחדש בהרחבה המצופה זה זמן רב, ועוד הרחבה נוספת לכבוד עונת החגים ב-23 בדצמבר, רגע לפני כריסמאס.

פלאשבק: GTA V יצא אי שם בספטמבר של השנה שעברה לקונסולות הדור הקודם, Xbox 360 ו-PlayStation 3, כאשר קודם היה ניתן לשחק בסינגל ולאחר מכן שוחרר מצב מרובה המשתתפים של המשחק, GTA Online, על ידי עדכון. מעט מאוחר יותר, הבטיחה רוקסטאר לשחרר הרחבת שודים כתוספת למשחק הרשת. מאז הגיע המשחק לקונסולות הדור הנוכחי וכמובן גם השקה קרובה למחשב.

כאמור, Grand Theft Auto 5 הגיע אל הקונסולות Xbox One ו-PlayStation 4 באמצע החודש שעבר, ובאותו הזמן הבטיחה רוקסטאר שהרחבת השודים תופיע יחד עם העדכון הגדול הראשון למשחק. מספר שבועות חלפו, ומאז רוקסטאר שקטה בנושא – חוץ מהדלפה אשר טוענת שתוכן נוסף לכבוד עונת החגים ישוחרר בקרוב, אך גם על מידע זה אין אישור רשמי.

GTA CHRISTMAS

פרטים חדשים, פרטים מודלפים.

עכשיו, הודות להדלפה ממשתמש בפורום Se7enSins, הובהר שרוקסטאר מתכננת להוציא לא הרחבה אחת, אלא שתיים, בצורתן של השודים, ובעיצוב חג המולד.

להיות יותר מדויק, הרחבת השודים כוללת יותר ממשימת מולטיפלייר אחת, והרחבת החגים תהיה הרחבת בונוס לסימון עונת החורף.

הרחבת החגים תכלול המון פיצ'רים חדשים, וכאלו שמרובם רק הקונסולות החדשות יהנו.

כרגע לא ידוע הרבה על הרחבת ה-"Heists", אך הדיווח כולל יותר מידע על ההרחבה השניה, שלפיו תביא איתה שלג אל העולם של Grand Theft Auto 5.

בזמן ששחקני הקונסולות הישנות יסתפקו בירידת שלג רגילה,  גרסאות ה-Xbox One וה-PlayStation 4 יתהדרו במערכת שתאפשר שליטה בכמות השלג, זאת אומרת, בבוקר של כריסמאס יהיה יותר שלג על המדרכות מאשר בסוף היום. דבר נוסף ממנו יהנו שחקני הקונסולות החדשות הוא כביש חלקלק כאשר יורד שלג. מעניין אם גם צמחי ההזיה נהיים לבנים.

בכל גרסאות המשחק נראה שמונה בגדים מעוצבים לכריסמס,  הכוללים צעיף, חולצת טריקו, מקטורן, נעלי סירה, ומכנסיים. לזמן מוגבל יוכלו שחקני הקונסולות החדשות להשיג לעצמם עיצוב פנים בניחוח כריסמאס, אך שחקני הקונסולות הקודמות יקבלו הנחה על דירות נבחרות במקום.

ישנה גם משימת "שוטרים וגנבים" אקסלוסיבית, כאשר בזמן שיורד שלג על הקונסולות החדשות יופיע אפקט שמיים אדומים.

לפי הדיווח, שתי ההרחבות המדוברות ישוחררו ב-23 בדצמבר – אז אפשר להתחיל לפקוח עיניים ולחכות להכררזה רשמית בקרוב.

אם יש מצב כזה שעוד לא קראתם את הביקורת שלנו לגרסא הישנה או החדשה של GTA 5, זה הזמן. להזכירכם, אנחנו צפויים לראות את המשחק מושק בפעם השלישית ב-27 בינואר, 2015, בגרסאתו למחשב – וכבר שמענו שהוא יעבוד טוב.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x