כל המידע החדש שנחשף על "משחקי הכס" מבית טלטייל

לאחרונה נחשפו פרטים חדשים על האדפציה של משחקי הכס לעולם הגיימינג מבית טלטייל, לפיהם, המשחק מסתמן כמשחק הגדול ביותר עליו טלטייל עבדו.

לאחר תמונה שנחשפה, גילינו שהעונה תכלול כ-6 פרקים (פרק אחד יותר מהמשחקים של המתים המהלכים והזאב מבנינו), וזכינו למבט חטוף על תמונה שלפי טלטייל, נלקחה מהמשחק עצמו:

Gameofthronestelltale

עם התפתחות הדברים, קיבלנו ערימות של מידע נוסף על המשחק: המשפחה בה נעסוק היא משפחת פורסטר, הממוקמת בוולפסווד בצפון ווסטרוז. הם דגלני בית גלובר ונאמנים לבית סטארק, אם אתם צופי הסדרה והשם פורסטר לא מוכר לכם, זה בסדר, בית פורסטר עדיין לא הוצג או הוזכר בסדרה, אך הוא מופיע בסדרת ספרי שיר של אש וקרח בספר ריקוד עם דרקונים. במשחק נתמקד במשפחה ובדרכם להתחמק מהמולת מלחמת חמשת המלכים. המוטו שלהם הוא: "ברזל מקרח", כך גם שמו של הפרק הראשון.

מעוז בית פורסטר,איירונארט' – ממקום אסטרטגית ליד היער הגדול ביותר בווסטרוז, מה שאומר שבית פורסטר הוא השולט במשאבי היער, מה שגרם לאויבות עם בית וואיטהיל.
בנוסף למעוז בית פורסטר, נבקר גם במקומות שיותר מוכרים לצופי הסדרה כמו מעלה המלך והחומה.

האירועים במשחק יתרחשו החל מסוף עונה 3 של הסדרה ועד קצת לפני עונה 5, את המשחק נחווה מ-5 נקודות מבט שונות עם חמש דמויות מבית משפחת פורסטר או מכאלו המשתייכים לבית פורסטר, הדמויות יהיו מפוזרות סביב ווסטרוז ואזוס ופעולות הדמויות יכולות להשפיע על עתיד כל שאר הדמויות.

טלטיל הבטיחו שמידע נוסף יגיע בקרוב, והכריזו שהפרק הראשון ישוחרר עד סוף השנה, עם זאת הם נזהרו לפרסם תאריך, וכנראה שעל תאריך בטוח ליציאה נגלה מאוחר יותר. המשחק יהיה זמין בפלטפורמות המחשב האישי, MAC, Playstation, Playtation 3, Xbox One, Xbox 360, IOS ופלטפורמות נוספות יוכרזו בעתיד.

GOT-TELLTALE

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ממממ מעניין קראתי את שתי הספרים הראשונים וראיתי את הסדרה ואני לא שמעתי עליהם בכלל,על גלובר שמעתי כמובן.
טוב לדעת שהם קיימים אני רק מקווה שהמשחק לא יעשה לי ספוילרים להמשך כי אני ממש רוצה לשחק בו!