הפסקול של GTA V יהיה זמין במהדורה מוגבלת של סט תקליטים

GTAVST2

הפסקול של  Grand Theft Auto V יהיה זמין בסט תקליטי ויניל במהדורה (סופר) מוגבלת החל מדצמבר

במהלך לא אופייני בתעשייה, גם למשחקי טריפל – A, רוקסטאר תציע את פסקול המשחק Grand Theft Auto 5 בפורמט תקליט, כחלק מחגיגות השחרור של המשחק בגרסא משופרת ל-PlayStation 4, Xbox One, והמחשב. כמובן, תהיה זמינות גם בפורמט CD הפופולארי יותר. מי שעוזרת לרוקסטאר בתחום הזה, זוהי "Mass Appeal".

GTAVSOUNDTRACK

 

הגרסא המוגבלת של "The Music of Grand Theft Auto V" תכלול קולקציה של 59 שירים של אייספ רוקי, טיילר (דה קריאייטור), טווין שאדו ווייבס, פליינג לוטוס, ייסאיר, ועוד. בנוסף, גרסאות מוגבלות אלו יכילו בין היתר את "The Score", שהולחן על ידי טנג'רין דרים, וודי ג'קסון, האלכימאי ו-Oh No. לצד The Score, עוד מוזיקה שמוצגת ב-Grand Theft Auto V. הגרסאות יוגבלו ל-5,000 יחידות בלבד בעולם, ויהיו זמינות החל מה-9 בדצמבר בחנויות הגדולות ביותר של תקליטים, גם ברשת. בשל המספר הקטן של העותקים שיופצו, המחיר כנראה יהיה גבוה למדי, אך אינו פורסם.

קולקציית הויניל תגיע עם שישה תקליטים, חוברת, ופוסטר ליתוגרף בקופסא קלאסית. קולקציית ה-CD תכיל שלושה דיסקים, דיסק-און-קי זהוב עם כיתוב "Grand Theft Auto V" מובלט, יצירת אמנות, ופוסטר – והכל בקופסא מעוצבת.

כמו כן, מספר תקליטנים (די ג'יי-ים) שכבר מופיעים במשחק, מוסיפים תוכן חדש לתחנות הרדיו בהם הם מופיעים, בין אותם תקליטנים ניתן למצוא את ביג בוי, די-ג'יי פו, נתן וסטפן מ-Wavves, קני לוגינס, טווין שאדו, וקארה דלבין, ולא רק הזמרים מוסיפים מדיה, גם הפטפטנים הגדולים ביותר ברדיו- ד"ר ריי דה אנג'לו האריס ודוויין ארל.

ושוב נזכיר לכם, GTA V יצא ב-18 החודש ל-Xbox One ו-PlayStation 4, וב-27 בינואר שנת 2015 למחשב.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אוייייי מגניבבבבבב ביותר…!
בדוק אני קונה!

גם אני אנסה לקנות 😉
צריך להיות מהיר, בכל זאת רק 5,000 יחידות בכל העולם