עדכון: GTA V עדיין נחטף מהמדפים

GTAVUNITS

הדו"חות הכספיים של חברת T2 מראים כי המשחק האחרון של Rockstar Games עדיין נמכר בקצב לא רע מאז שבישרנו לכם על 34 מיליון עותקים שנמכרו לקונסולות הדור הקודם בלבד.

מפיצת המשחק, Take Two, הכריזה לפני מספר חודשים שהמוצר החשוב ביותר שלה בתקופה האחרונה, Grand Theft Auto V, צולח במכירות מעבר למצופה גם לא מעט זמן אחר ההשקה, עם מעל 34 מיליון עותקים שנמכרו לחנויות בגרסאות ה-Xbox 360 וה-PlayStation 3, ועכשיו, רגע לפני ההשקה החדשה ל-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי, היא מודיעה שהמשחק עדיין מהווה מקור הכנסה עיקרי.

שטראוס זלניק
שטראוס זלניק

שטראוס זלניק, יו"ר ומנכ"ל Take Two, הכריז על הדבר בשיחה עם משקיעים, כך לפי Gamasutra. בכל חנות אליה הגיעו עותקים של המשחק נגמר המלאי, וזהו הישג לכל כותר. בנוסף להכל, מדובר בעותקים פיזיים בלבד, החישובים אינם לוקחים בחשבון את מספר העותקים הדיגיטליים שנמכרו. Take Two אמרה שמכירות המשחקים שלה ברשת יציבות, והודיעה שה'תורמים' הגדולים ביותר לכך אלו סדרת Grand Theft Auto של Rockstar, סדרת NBA2K של 2K, וספציפית גם Borderlands 2 ו-Civilization 5. גם GTA Online הוזכר, ונאמר שהוא מזרים הכנסות רווחיות מאוד לחברה, בשל התוכן הנוסף ששחקנים קונים בתוך המשחק.

ולמספרים: לרבע האחרון, שנגמר ב-30 בספטמבר, Take Two Interactive דיווחה על רווח של 135.4 מיליון דולר, ירידה חזקה אך צפויה מה-1.27 מיליארד דולר שהרוויחה החברה באותו הרבע בשנה שעברה. באותו הזמן החברה רשמה הוצאות בשווי 35.4 מיליון דולר, לעומת 325.6 מיליון דולר באותה התקופה בשנה שעברה. בשל סגירת הרבעון הפיננסי בחודש שעבר, הוא אינו משקף את הרווחים מהמוצרים האחרונים של החברה, NBA2K 15 , Borderland: The Pre-Sequel, ו-Civilization: Beyond Earth. הבורסה סגרה את השערים כאשר שוויה של מניית Take Two עומד על 25.27$, עליה של 10.83%, ועתידה של החברה של זלניק נראה מבטיח.

gtav

לגבי ה"השקה מספר 2" של המשחק

GTA V מתכונן להתלבש לכם על המחשב וקונסולות ה-PlayStation 4 וה-Xbox One ממש בקרוב, עוד 18 ימים לקונסולות, וב-27 ינואר בשנה הבאה למחשב, כל אלו שיקנו את הגרסא החדשה ויש להם גרסאת קונסולת דור קודם, יקבלו תוכן אקסלוסיבי מעניין.

צוות הפיתוח ברוקסטאר אמר שהמשחק ינצל את מלוא כוחן של הפלטפורמות, שיביא לשיפור כללי במשחקיות ובגרפיקה, הכבישים יהיו יותר עמוסים, הדמויות ישתדרגו במערכת נזקים משופרת והעצים יתגנדרו ביותר עלים, המשחק יתחדש בטראקים חדשים לתחנות הרדיו, וכל זאת כשאתם חוקרים את העולם הפתוח הגדול שרוקסטאר יצרה עבורנו, בפעם השנייה. האולפן כרגע עובד גם על הרחבת ה-Online עם עדכון ה-"Heists" המצופה שיציג לנו משימות שצורכות שיתוף פעולה גדול מהרגיל ויספק אתגר חדש לשחקני האונליין. מוד ה-Heists המדובר הוכרז עוד לפני שחרור GTA Online ב-1 בספטמבר של שנת 2013, אך אינו הגיע ולא היו חדשות לגביו, אז כשהמעריצים מאבדים סבלנות והציפייה עולה לשמיים,  ידרש ממנו להיות לא פחות ממושלם.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כמה זמן לוקח למוד קטן לבוא לעזאזל?

מי אמר שזהו מוד קטן?

מתי העדכון אמור לבוא?

לא ידוע.

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x