Battlefield Hardline: תאריך היציאה נחשף

Battlefield-Hardline

חברת EA מכריזה כי הכותר הבא (והצדדי) בסדרת באטלפילד ישוחרר ב 17 למארס, 2015

כש'באטלפילד הארדליין' הוכרז, מעריצים רבים לא אהבו את הרעיון שמשחק חדש בסדרה לא יהווה המשך ישיר למורשת הקרב המודרנית. מעבר חד למשחק שמתהדר בשם באטלפילד, אך מבוסס על מלחמת שוטרים נגד גנבים, לא יכול, לפחות על הנייר, לרגש את קהל ההארדקור של הסדרה.

אבל, ההכרזה כבר מאחורנו וחברת EA מפרסמת בבלוג הרשמי שלה את תאריך השחרור הרשמי למשחק, אחרי שנאלצה לדחות אותו. התאריך החדש הוא 17.3.2015

המשחק הבא בסדרה, מבוסס על אותו מנוע גרפי של באטלפילד 4 (Frostbite 3),  והשינוי אמור להביא מעט רעננות וטעם קצת שונה למי שהרגיש מונוטוניות מסויימת בהתפתחות של הסדרה. הבטא של המולטי, העניקה לכולנו תמונה כללית על מה הולך לקרות במצב מרובה המשתתפים בהארדליין, רק שב EA מקווים שהעקב אכילס של סדרת באטלפילד, ישנה את עורו ויהפוך לאהוב יותר, מצב הקמפיין.

זה לא סוד שכותרי באטלפילד האחרונים מעניקים חוויית מולטיפלייר אדירה, אך מצד שני, לא מצליחים לשכנע במצב הסינגלפלייר. לא שהקמפיינים היו רעים, הם אפילו גרמו לחלק גדול מהשחקנים לסיים אותם (אות של כבוד בימינו), הבעיה היא שהם לא הצליחו לייצר דמויות בלתי נשכחות או סצנות זכורות במיוחד והעלילה היתה במקרה הטוב, מובנת.

נקווה שלפחות בחלק הזה, Visceral Games תצליח להפתיע את כולנו.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חוויית מולטיפלייר ב4 לא כזאת טובה קניתי את המשחק חצי שנה אחרי יציאתו ועדיין היו חסרים בוא מלא דברים והיו את אותם בעיות שתיקנו בבאטלפילד 3 כאילו הם בכלל לא הסיקו מסקנות מבאטלפילד ש3 שהיה הרבה יותר טוב לפי דעתי כי בסוף יצא שב3 שיחקתי שנתיים וב-4 חודשיים המשחק שבור (בקונסלות)

מה חסר לך ב4?
איזה בעיות לא תיקנו?

לא כל כך סומך על חברה שהיא לא Dice(אגב תתקנו בכתבה) ליצור משחק באטלפילד ועוד כזה שלא עוקב אחרי המסורת של משחקי באטלפילד.