כל מה שאתם צריכים לדעת על Battlefield 4: Final Stand

Final Stand, ההרחבה האחרונה בהחלט של Battlefield 4 אוטוטו תושק. מה יש בה שאין באחרות?

בחודש שעבר חשפה חברת DiCE את חבילת ההרחבה החמישית והאחרונה למשחק באטלפילד 4 , אחרי גל שמועות והדלפות. למרות שאין עדיין תאריך יציאה רשמי לחבילת ההרחבה האחרונה, אך היא צפויה לנחות בקרוב לבעלי הפרימיום ושבועיים אח"כ לשאר השחקנים.

Final Stand תחתום סופית את BF4, ותיקח אתכם לנופים מושלגים ולשדות קרב חדשים עם כלי נשק וגאדג'טים חדשים.

Battlefield 4 Final Stand הרחבה

המפות

תחילה נפרט לכם על המפות, ארבעה במספר. במפה הראשונה שהוכרזה, Operation Whiteout תמצאו את עצמכם נלחמים בקור הסיבירי. במפה השנייה, Hammerhead תמצאו את עצמכם נלחמים בבסיס צוללות הררי מכוסה בשלג. במפה השלישית Hangar 21 תוכלו לגלות סודות צבאיים ורמזים בנוגע למשחקי Battlefield הבאים בסדרה ובמפה האחרונה, Giants of Karelia תלחמו באזוריים כפריים כאשר הדובדבן שבקצפת יהיה מפעל לייצור נשק עתידני.

Battlefield 4 final standbf4-LS

הנשקים

כמצופה, ההרחבה מביאה איתה מספר פריטים חדשים, כאשר הפעם הפריטים יהיו קשורים לעתיד הלא רחוק. למשל תוכלו לנהוג בטנק חדש שנקרא HT-95 Levkov, היתרון בו זה שהוא טנק מרחף.

עוד כלי רכב שנוסף למשחק הוא אופנוע שלג, עליו אין מה לפרט. נוספו גם אמצעי עזר נייחים  זאת אומרת כלים, ששחקן יצטרך לאייש על מנת שיעבדו, את הכלים תוכלו למצוא במפות עצמם (השחקנים מכירים את המושג בתור Battle Pickup), הכלי הראשון שתואר הוא ה- Rorsch MK-1 שמתפקד בתור "Railgun" והמטרה העיקרית שלו הוא כלי רכב עם מיגון קל.

הכלי השני שנוסף הוא ה- XD-1 Accipiter Drone, מזל"ט קטן עם מכונת ירייה פשוטה שבעזרתה תוכלו לסמן ואף להרוג את האויב.

Battlefield 4 final stand

הגאדג'טים

לבסוף, נוספו שני גאדג'טים הראשון נקרא במשחק Target Detector והוא מולבש על הנשק, הייעוד שלו הוא לסמן אויבים אוטומטית. הגאדג'ט השני והאחרון להרחבה זו נקרא DS-3 Decoy, הגאדג'ט מזייף את הסימון של שחקני הקבוצה על הראדר ובכך גורם לבלבול בקרב שחקני האויב.

לאלה מכם שמעדיפים לקבל את באטלפילד 4 עם כל ההרחבות בחבילה אחת, EA חשפה לאחרונה את המהדורה המלאה של המשחק שנקראת Battlefield 4 Premium Edition, מהדורה מיוחדת המכילה את המשחק+ כל ההרחבות ששוחררו למשחק.

מקור

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הגאדגטים לא יעבדו בכל המפות כי הם כאלה שמוצאים אותם פזורים במפה ולכן הן יופיעו רק במפות של FS

מעניין אם הגאדג'טים יעבדו בכל המפות =) ..
יכול להיות מעניין