משחק אינדי חדש ממפתחי Halo ו Bioshock

Untitled 2

המשחק "The Flame in the Flood" המפותח על ידי אנשים מצוות המפתחים של משחקים גדולים כמו Halo ו-Bioshock הצליח להשלים את המימון הנדרש דרך קיקסטארטר תוך שבוע!

The Flame in the Flood הוא משחק הישרדות-התגנבות שייקח אתכם לעולם פוסט אפוקליפטי בו תגלמו את סקאוט, נבדת אמיצה שלימדה עצמה איך לשרוד בעולם. בן לוויתה הכלב איסופ, מחזיק את חפצייה ושומר עליהם. הוא גם ישמור לכם על החפצים שתמצאו במהלך הרפתקה. אם תמותו במהלכה, משהו די הגיוני בהתחשב בנסיבות, תחזרו לתחילת המסע- ללא נקודת שמירה, אבל כנחמה איסופ יחזיר לכם את כל החפצים שמתתם איתם.

SCOUT2

150 אלף דולר נתרמו למען הפרויקט החדש של הסטדיו "The Molasses Flood", שנמצא עדיין בחיתוליו. הסטודיו עצמו עובד כמו כל סטודיו אינדי רגיל, כולם שמים שעות נוספות, עובדים בלי לראות רווחים ומכניסים מהכיס של עצמם לפרוייקט. עם זאת בסטודיו הזה בניגוד לאחרים, יושבים מפתחים מהשורה הראשונה, אנשים אשר פיתחו את: Guitar Hero Halo 2, Rock Band וBioshock. עם כמה שהסגירה של  הסטודיו Irrational Games הייתה עצובה, אך נראה שבסוף הרפסודה שבה לחוף מבטחים.

8a995179be77239ba17dbf2f71b9f9c4_large

בעדכון האחרון הוסיפו לKickstarter מספר יעדים חדשים, באם יגיעו להם הם יוסיפו למשחק דברים כמו תירגומים בשפות שונות, יכולת לעצב את הרפסודה  ופורט לפלייסטיישן 4. הם גם הוסיפו בעידכון מספר מילות תודה:

אנחנו באמת לא ידענו אם הקמפיין יצליח. היה דיבור בין מפתחי משחקים על למה לא לעשות מימון המונים. על איך שזו דרך שאין ציפיות שתצליח, דברים שהפחידו אותו בעוד אנו הכנו את הפרויקט. אם מצליחים זה מבטיח את המשך הפרוייקט אבל אם לא זה מטרפד את כולו. אם שיחה עם חברת הפצות או משקעע הולכות גרוע זה נשמר בסודיות. אם קמפיין בקיקסטארטר לא מצליח, כולם יודעים על זה.
אז תודה לכם

המוזיקה בטריילר הבא וכל המוזיקה במשחק הולחנה על ידי צ'אק רייגן, זמר וגיטריסט של להקת הפאנק רוק "Hot Water Music". להלן מצורף טריילר המשחק, מצפים לו?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות