אורך הקמפיין של Far Cry 4 הוא 35 שעות

Far Cry 4 Will Take About 35 Hours to Complete Everything

מנהל הקריאייטיב של המשחק חושף כמה פרטים מעניינים על הכותר הבא בסדרת פאר-קריי. דרישות המערכת ופרטים על המולטי יפורסמו בקרוב

בעוד חודש ושבוע ישוחרר המשחק Far Cry 4 ואני בטוח שמעריצי הסדרה, ואלה שנהנו מאחד הקמפיינים הטובים והמפתיעים של השנים האחרונות, כבר לא יכולים לחכות. Far Cry 3 הביא לנו קמפיין נפלא בעולם פתוח עם מגוון רחב של אפשרויות משחק ובעיקר עם גרפיקה מדהימה.

Far Cry 4 צפוי להיות לא פחות יפה גרפית ועם כל המידע שאנחנו נחשפים אליו, הוא הופך להיות אחד המשחקים המצופים לתקופת החגים הלועזיים הקרובה.

אלכס האצ'ינסון, מנהל הקריאייטיב של המשחק, חושף בטוויטר שלו כי אורך הקמפיי הולך להיות סביב ה 35 שעות, אם תבצעו גם את כל המשימות הצדדיות. עוד הוא מגלה לנו שפרטים על מצב המולטי של המשחק (המולטי היה עקב האכילס של FC3) ודרישות מערכת למשחק ייחשפו ממש בקרוב:

ומה דעתכם על החולצה הפילפילונית של פאר-קריי 4?

[dropcap]ט[/dropcap]ריילרים אחרונים ששוחררו לפאר-קריי ולא הספקנו לעדכן אתכם, בסדר הזה: הנשקים במשחק, גמבינו הנער וסדרת סרטונים חדשה שמתמקדת באיזורי השפלה של Kyrat:

https://www.youtube.com/watch?v=94NYYyEKUk4

Far Cry 4 ישוחרר ב 18.11 לקונסולות הראשיות וגם למחשב האישי. שחקנים יכנסו לנעליו של אג'יי גאל (Ajay Ghale), למסע הרפתקאות במטרה למלא את משאלתה האחרונה של אימו. מולו ניצב דיקטטור רשע בשם פאגן מין, ועם יד ימינו הנשית, יומה, המסע אל ההימלאיה (צפו בשלושה חלקים: 1, 2, 3) על גבי פילים של מלחמה, פשוט לא יכול לאכזב.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

35 שעות זה כלום
כל משחק AC הוא 100 שעות בערך
WD היה 100 שעות
GTA לוקח 100 שעות
אבל FC לוקח 35 שעות?זה כלום

ב WD השלמתי 90+ אחוזים של המשחק אם לא היה את המולטיפלייר כלול בחישוב (בכללי לא הקמפיין) ויש לי עליו חמישים שעות אני ממש בספק שצריך 100 ~ואני לא מחשיב את המולטי כיוון שזה מוד אחרי לגמרי~

זה נחמד 35 שעות אבל יכלו יותר במיוחד כולל המשימות צד אבל הפילים עדיין גורמים למשחק הזה להיות משחק הכי מצופה שיש חחחחחחחח