UK: מכירות פיפא 15 בהשקה מהוות 80% מכלל המשחקים. גרסת PS4 עקפה את XOne

Fifa-15-Ultimate-Team-XBOX-PS4

מה יותר מפתיע: שפיפא 15, שנמכר כמו לחמניות חמות, מהווה 80% מכלל מכירות המשחקים בבריטניה, או זה שהפלייסטיישן 4 (וגם X360) עקפה את הקונסולה של מיקרוסופט במכירות פיפא?

בריטניה נחשבת למדינה שהכדורגל זורם בעורקי אזרחיה. זה לא פוסח גם על הגיימרים, שכן, המותג FIFA הוא המותג החזק ביותר שם בתעשיית המשחקים (יותר מ COD), וכל שנה נוהרים מיליוני גיימרים לרכוש את הפרק הבא בסדרת הכדורגל הפופולרית.

כצפוי, FIFA 15 נכנס היישר למקום הראשון במצעדי המכירות והדיח את המשחק Destiny, המשחק שגרם לעלייה חדה ותלת ספרתית במכירות הקונסולה החדשה של סוני כשהושק. מכירות המשחק שמהוות 80% מכלל מכירות המשחקים השבוע, מצליח לגרוף גם 87% מסך ההכנסות ממשחקים.

fifa-15-cover-messi

פלייסטיישן 4 – הכי הרבה פיפא

הדיווח המענין יותר הוא שפיפא 15 בגרסת הפלייסטיישן 4 מכר 100 אלף עותקים יותר מגרסת ה XOne.

זוהי הפתעה גמורה שמשחק שמזוהה בשנים האחרונות עם הקונסולה של מיקרוסופט, ואפילו משווק בכחלק מבאנדל השקה, מוכר בבריטניה פחות עותקים לקונסולת האקסבוקס וואן, ועוד יותר מפתיע זה שגרסת האקסבוקס 360 גם עקפה את גרסת ה X1.

המכירות על פי פלטפורמות באחוזים:

  • PS4- 32%
  • X360- 30%
  • XOne- 22%
  • PS3- 15%

מקור: Metro

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בנוסף לא ציינתם שמכירות ה-One עקפו את מכירות ה-PS4 בבריטניה בזכות הבאנדל של פיפא (קפיצה של מעל 150% במכירות).
ובקשר לתוכנה: מדובר על מכירות ריטייל בלבד, כל One שנמכרת מקבלת עותק דיגיטילי להורדה מה-Live שלא נספר בגרף שהבאתם. אז כנראה שהמכירות שוות ב-2 הקונסולות למרות יתרון אדיר לסוני בכמות הלקוחות על הדור הנוכחי (PS4One).

מה אתם רציניים? זה הגיוני שנמכר פחות לXBONE . כי זה בתוך באנדל אז מכך שאנשים קונים את הקונסולה מקבלים את המשחק ולא צריכים לקנות אותו.
אבל עדיין זה קצת מפתיע

10% = 100 אלף, כלומר נמכרו בסה"כ כמיליון עותקים, נייס.

מתמטיקאי 2:

מש"ל