Xbox One זוכה להתעלמות כמעט מוחלטת ביפן

xbone-japan

שבוע 2 שלאחר ההשקה ונתוני מכירות של השבוע החולף ביפן מצביעים על מצבה העגום של הקונסולה החדשה מבית מיקרוסופט, ניתן למספרים לדבר

ההשקה ביפן של ה Xbox One המחישה במידת מה את יחסם של הגיימרים היפנים לענקית הטכנולוגיה, מיקרוסופט. היפנים לא אוהבים אקסבוקס, ובכלל, כל מוצר אלקטרוני שהחותמת עליו היא של חברה מערבית.

בהשקה בחודש פברואר של יריבתה הגדולה סוני עם  ה-Playstation 4 , הקונים עמדו בתור לחנויות כמה לפני ההשקה הרשמית, אך במקרה של מיקרוסופט, עמדות ההמתנה לתורים הוכנו מבעוד מועד אך הקונים פשוט לא הגיעו וההשקה "הגדולה" הסתכמה במכירות של פחות מ 25 אלף קונסולות בלבד.

נתוני המכירות של השבוע השני מציגים תמונת מצב עגומה עוד יותר, ונראה כי קבלת פנים הפושרת הייתה אינדיקציה לביצועי השבוע שלאחר השקתה. במהלך השבוע האחרון ביפן, נמכרו בסך הכל 3K קונסולות, כמחצית מהמכירות של ה Wii U והפלייסטיישן 3 הותיקה.

לעומת זאת, הקונסולה הניידת של נינטנדו ממשיכה להפגיז במכירות, ה 3DS היא הקונסולה הנמכרת ביותר ביפן בשבוע האחרון, עם מכירות של  40k יחידות, עלייה של יותר מ 33 אחוזים משבוע שעבר, בעיקר בשל שחרורו המוצלח של Super Smash Bros ביפן.

מכירות אקסבוקס וואן
נתוני מכירות חומרה, נכון ל 6.9.14 | vgchartz

סוני ממשיכה להוביל במירוץ לכתר "מלכת הקונסולות של הדור הבא" ונכון לתחילת החודש מכירות ה PS4 עומדות על מספר מרשים של 10.3 מיליון יחידות, כמעט כפול מה Xbox One שעשתה אצלנו עלייה השבוע, ותוכלו למצוא אותה בחנויות המובחרות, ולראשונה גם חברות התקשורת הסלולרית אורנג' ופלאפון שמצטרפות להשקת ה-Xbox One.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הגיוני השוק היפני הוא יותר קאסואל שמתאים לנינטנדו וגם סוני שולטת שם מבחינת הארדקור אבל חברות אמריקקיות הם לא אוהבים וזה גם הגיוני כי יש להם היסטוריה גרועה פלוס היפנים כבר מעצמה טכנולוגית יותר מכל אחד אחר כמעט

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x