GTA V נראה מדהים על PS4 – המשחק הוצג בתערוכת GameStop

GTAV

כשהמשחק החמישי בסדרת GTA יצא בשנה שעברה הוא הלהיב עשרות מיליוני גיימרים בעולם עם עולם פתוח משגע, האיכות הגבוהה, וכמובן מצב המולטי-פלייר, GTA Online. הקיץ הזה, הכריזה Rockstar Games בשיתוף עם סוני ב-E3 על יציאה מחודשת למשחק לפלטפורמות PlayStation 4, Xbox One והמחשב מאוחר יותר השנה, בסתיו, ובאותו E3 הציגה סרטון, טריילר מהמשחק כשהוא רץ על ה-PlayStation 4.

רוקסטאר הגיעה לפני מספר ימים לתערוכת GameStop שם הוצג סרטון נוסף מן המשחק שאורכו 30 דקות, וגם הפעם על פלטפורמת PlayStation 4. הקאטץ'? המשחק הוצג בחדר סגור לעובדי החנות. אחד מהצופים החליט להדליף פרטים ב-NeoGAF, וחשף די הרבה מידע חדש, כולל שיפורים מאסיביים שנעשו מבחינת איכות ויזואלית וכהנה וכהנה.

מגוון מקומות במשחק הוצגו, מהעיר ומהטבע, כמו כן גם אזורים מתחת למים, האופק מתואר כ"מטורף" ומשתמש ברינדור בזמן אמת, במקום מה שנראה בגרסאת ה-PS3 לדוגמא.

התנועה והתאורה עכשיו נראים ממרחק גדול, וכל מערכת המים, בים, עברה שיפוץ, למשל, אחרי גשם ניתן להבחין בנוזלים ברחובות. המשחק רץ על 1080p, אבל הצופה מאמין שכמות התמונות לשנייה היתה 30, בכל מקרה הוא לא בטוח, טכניקת ה-Anti Aliasing היתה די טובה, לא היו כל מיני צלליות מחורצות או בעיות ויזואליות שונות.

הטבע במשחק שופר גם הוא, עם פרווה שנראית יותר טוב. מה שעוד היה קל לשים לב אליו, כמות הולכי הרגל והרכבים על הכביש שהיתה יותר גדולה.

במקביל לכתבה זו, הוכרז תאריכי היציאה למשחק, כאשר ל-PlayStation 4 ול-Xbox One הוא יגיע ב-18 בנובמבר השנה, ולפלטפורמת המחשב ב-27 בינואר 2015.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המשחק אולי הטוב ביותר אי פעם עכשיו גם נראה טוב. צריך יותר מזה? זה אחד המשחקים הבודדים שאהיה מוכן לשלם עליו מחיר מלא. למרות הפיאסקו עם רד דד רידמפשיין.

חארות שלא מוציאים למחשב גורמים לי לחכות עוד 4 חודשים תמימים

נו ברור זה רוקסטאר