"upgrade-insecure-requests" env=HTTPS כותרת שלי תכנים בדף

ניחוח גורלי: הפרסומת המבריקה של מיקרוסופט

Destiny Fragrance

מיקרוסופט מפרסמת לראשונה את המשחק Destiny, אבל עושה את זה מתוחכם ואף נועז,  וזה כבר השתלם לה

כל מי שמחובר לתחום המשחקים לאחרונה, יודע שאחד מהכותרים המצופים ביותר בשנים האחרונות בז’אנר ה FPS, יושק בימים הקרובים. Destiny, הפרויקט הבא ועתיר התקציב של החברה שהביאה לעולם את סדרת משחקי היריות המצליחה, Halo, נראה כמו הגרסה המעודכנת והכי קרובה לסדרת המקור, שתשוחרר גם לפלייסטיישן.

למי ששם לב, כל פרסומת למשחק דסטני, לוותה בלוגו של פלייסטיישן 4 בסוף, והשימוש המסיבי והחוזר הזה גרם להמון אנשים לחשוב שהמשחק הזה הולך להיות בלעדי לפלייסטיישן 4. זה לא במקרה, מאחר ויש הסכם בין סוני לבאנג’י, מפתחת המשחק שבו כנראה מיקרוסופט אינה רשאית לפרסם את המשחק לקונסולה שלה, Xbox One.

destiny-עטיפה-רשמית

אז מה עושים? מיקרוסופט UK החליטה להרים את הכפפה ופרסמה באתר פיקטיבי בושם חדש מבית אקסבוקס תחת הסיסמה “The new fragrance by Xbox” כשעל הבקבוק רשום DESTINY ועל הדרך מגלים את הקלפים על השולחן:

Destiny הוא למעשה משחק יריות אפי וחדש בגוף הראשון, שנגיש ל Xbox. העניין הוא, שלא הייתה לנו רשות לפרסם את המשחק. אז אנחנו לא פרסמנו. תודה שהרחתם שמשהו קורה. עכשיו קנו את המשחק ותהפכו לאגדה.

בושם דסטני אקסבוקס

הפרסומת הזו לבושם החדש מבית אקסבוקס, יצרה את האפקט שמיקרוסופט חיפשה, ולבסוף, זה בהחלט עובד.  כולם מדברים על ‘הפרסומת’ המשעשעת של מיקרוסופט, ב”ניחוח גורל”.

יתירה מזאת, Destiny לפתע הפך למגמה ברשת הטוויטר (מקום בו לא היה מוקדם יותר), אתרי גיימינג בכל העולם דיברו במהלך כל הסופ”ש על ה “The new fragrance by Xbox”.

מיקרוסופט נאלצה להסיר את התוכן מהאתר, אך בנוסף לפרסום באינטרנט, החטיבה של מיקרוסופט בריטניה מיהרה גם לפרסם את המודעה במדיה הכתובה, ואת זה קשה להעלים כל-כך מהר…

Destiny ישוחרר ביום שלישי הקרוב (9.9),לאקסבוקס 360/One ולפלייסטיישן 3/4.

מקור: Xbox UK