גיימסקום 2014: Until Dawn הוכרז מחדש כאקסלוסיבי ל-Playstaion 4

UD-M
לפני כשנתיים בגיימסקום, הוכרז משחק אימה אקסקלוסיבי ל-Playstation 3 על ידי אולפן בריטי ששמו הוא Supermassive Games, מאז – שנתיים של שקט. 

Until Dawn for PS4
אמש בגיימסקום פורסם שמשחק המתח-אימה שהוכרז בעבר ל-Playstaion 3 ונעלם, יגיע ל-Playstation 4 כאקסקלוסיבי. מאז שהמשחק הוכרז ל-PS Move ב-Playstation 3 לפני שנתיים, המפתחים קיבלו פידבק מעולה על המשחק, רוב הפידבקים גם ביקשו שתהיה אפשרות לשחק במשחק עם הקונטרולר של סוני, ה-Dualshock, לכן הם לקחו קצת זמן כדי לחשוב איך לעשות דבר כזה, באותו הזמן המפתחים גם התחילוללמוד על חומרת ה-Playstation 4 ועל ה-Dualshock 4, והחליטו לעשות למשחק “הסבה מקצועית” לדור הבא.
עיצבנו מחדש, בנינו מחדש, וכתבנו מחדש, כדי לעשות את המשחק בוגר אפל וקודר יותר כדי להעצים את החוויה ב-Playstation 4.
השינוי המשמעותי ביותר שנעשה, הוא השינוי בדרך הצגת המשחק, בהכרזה לפני שנתיים המשחק היה משחק מגוף ראשון, וכעת הוא משחק מגוף שלישי על מנת להעצים את חווית הקולנוע ולהכניס את השחקן יותר בקלות לעולם המשחק.
המנוע במשחק הוא מנוע משודרג של המנוע בו השתמשו לפיתוח Killzone Shdowfall, שמאפשר לשלב בין ויז’ואליות מרשימה וקטעי אנימציה מדהימים.

Until Dawn for PS4

המשחק יציג לנו את סיפורם של שמונה חברים שטיול בהרים מוביל אותם לחוויה מפחידה, לא צפויה ומותחת. התקדמות הסיפור היא בידי השחקן והוא מחליט איך לפעול במספר מצבים במשחק שיכולים להביל לסוף טוב או למוות. הסיפור נכתב על ידי שמות גדולים בעולם האימה בקולנוע: לארי פיסנדן וגרהאם רזניק. וקאסט השחקנים במשחק מונה שחקנים מוכרים כמו היידן פנאטיר (נאשוויל וגיבורים), רמי מאלק (לילה מטורף במוזיאון, דמדומים ו-Need For Speed) וברט דאלטון (סוכני S.H.I.E.L.D).

כדאי להעיף מבט בטריילר המבטיח למשחק:

לי אישית הרעיון נשמע מעניין, ואני עוד אחד שממש לא אוהב אימה, יהיה מעניין לראות איך העניין מתבצע, מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות! 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הבלעדיים האלה זה פשוט סרטן. סוני ומייקרוסופט כנראה מבינים שבלי להחזיק משחקים כבני ערובה לקונסולות שלהם אף אחד לא יקנה אותן. זה ממש מרגיז שבעולם של איחוד פלטפורמות ותקנים גלובלים עולם הגיימינג חווה פרגמנטציה שלא הייתה כמותה.
והכל בגלל תאוות בצע של שני תאגידים מסריחים.

זה חלק מהמירוץ מאז ומתמיד והתחרות בין הקונסולות מאוד מוסיפה לעולם הגיימינג לדעתי

אני לא מסכים, בהרבה היבטים. קודם כל ההיבט הטכנולוגי. ברגע ששתי חברות לא מתחרות אחת בשניה על בסיס איכות, הטכנולוגיה שלהן נשארת תקועה מאחור. הנה לך שתי קונסולות שאמורות להחזיק 9 שנים שבקושי מסוגלות להריץ 1080P בעולם שעושה את הצעדים הראשונים שלו ב 4K.
קח לדוגמא את המשחק star citizen שמפותח למחשב בלבד בגלל המגבלות הטכניות האלה בדיוק.
אז חברות משחקים, כדי שהמשחקים שלהם יעבדו גם על חומרה חלשה, מתפשרים.

על אותו המשקל יש לך את בעיית המחיר. אם אדם מסויים רוצה לשחק GOD OF WAR (או כל בלעדי אחר של סוני) סוני יכולה להרשות לעצמה לקבוע איזה תג מחיר שהיא רוצה לקונסולה שלה בגלל שזה לא יהיה שיקול של מי שיקנה ממילא (ראה את האקס בוקס היקרה יותר והנחותה יותר שאנשים קונים בגלל “בלעדיים”)

לגבי המגוון, יש שיגידו שהדחף ליצור בלעדיים הכניס לשוק משחקים שאחרת לא היו קיימים. זה גם לא נכון לדעתי, כל מה שזה עשה זה שיעבד חברות ומפתחי משחקים, שהיו יוצרים את המשחק הבלעדי בכל מקרה, לתאגיד על אחד שעכשיו מונע ממך לשחק במשחק הזה על מכשירי המתחרים. מי אמר שלא היינו מקבלים את UNCHARTED בכלל אם לא היו בלעדיים? היינו מקבלים אותו זמין לכל הפלטפורמות לדעתי.

מה עוד, שגם אם זה היה נכון, גם אם תופעת הבלעדיים יצרה תחרות שהכפילה את כמות הכותרים שהיינו רואים אחרת, הרי שאתה מחזיק רק פלטפורמה אחת בבית (אלא אם כן אתה כתב גיימינג או ממש עשיר) מה שמבטל שתי שליש מהמשחקים, לכן בסך הכל ובשורה התחתונה אתה מסוגל להפעיל פחות משחקים מאשר אם כולם היו יוצאים לכל הפלטפורמות.