תאריך היציאה של "האגדה של קורה" נחשף

"האגדה של קורה", סדרת הטלוויזיה של ניקולודיאון, הספין-אוף של הסדרה המצליחה האווטאר (לא – לא הסרט עם היצורים הכחולים), לה הסתיימה לפני זמן קצר העונה השלישית, גולשת אל עולם המשחקים.

מי שתפתח את המשחק היא Platinum Games, דבר משמח למעריצים מפני שהאולפן מנוסה לכבר פיתח משחקים מוצלחים כמו Metal Gear ו-Bayonetta.

המפיצה שבחרה ניקולודיאון אם תהיתם, היא אקטיביז'ן. היום (26.08.2014) פרסמה Platinum Games שהיא תשחרר את המשחק ב-21 באוקטובר, כחודשיים מעכשיו, למחשב, וקונסולות PlayStation 4 ו-Xbox One, וב-22 ל-PlayStation 3 ו-Xbox 360.

avatars

למשחק יצורף מצב נוסף, מצב Pro-Bending, לאלו מאיתנו שצופים בסדרה זה בטח חדשות טובות, מאחר ש-Pro-Bending הוא חלק בלתי נפרד מהתפתחות העלילה בסדרה, וכמובן שהיינו שמחים לשחק בעצמנו.את המצב ניתן להשיג אחר השלמת המשחק, ולאנשים שלא יודעים במה מדובר בדיוק, הנה הסבר:

Pro-Bending הוא ספורט שהחל ב-Republic City, בו יש שתי קבוצות מתחרות, ובכל אחת מהן שלושה אנשים. למשחק יש שני אופנים לסיום, אחד הוא לסיים שלושה סיבובים כשרוב השטח של הזירה אצלכם, והשני הוא כשמעיפים את כל הקבוצה המתחרה אל מחוץ לזירה. הכללים פשוטים, ובלי יותר מדי חפירה, הנה סרטון:

האווטאר שלנו, אגב, כמו בסדרה, תכשף מים בלבד ב-Pro-Bending. מחיר המשחק אינו ידוע, אבל ניחוש פרוע שלי הוא 40$.

הצטרפו לערוץ הטלגרם | וואטסאפ החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איפה יהיה אפשר לקנות ובכמה ?

תאריך היציאה הוא גם לישראל ?

המשחק ישוחרר בכל העולם ב 21/22 לאוקטובר.
אז כן

ה 22/10 זה גם תאריך יציאה בארץ ?

כמה הערות:
1) הסדרה "האגדה של קורה" אינה ספין-אוף, היא סיקוול (המשך).
2) לסדרה הראשונה קוראים "אווטאר: כשף האוויר האחרון" (שזה מונע את הבלבול "עם היצורים הכחולים")

ד"א מצב הPRO-BENDING נראה פסיכי!
מקווה שיהיה לזה רמה קשה!

לגבי הראשון אתה טועה: http://blogs.wsj.com/speakeasy/2010/07/21/legend-of-korra-the-creators-of-avatar-the-last-airbender-on-the-new-spinoff/

אם היוצרים קוראים לזה ספין אוף אני בהחלט אקרא לזה ספין אוף, בחלק השני אתה צודק, וממש בא לי לשחק כבר במשחק, וה-Pro-Bending רק תורם 🙂