Toy Soldiers: War Chest הוכרז!

Toy-Soliders-War-Cheest-Announcement-Head
יוביסופט היום הכריזה על הכותר הבא בטרילוגיית המשחקים Toy Soldiers

חלקכם ודאי שואלים מה זה Toy Soldiers, ובכן Toy Soldiers זהו משחק מסגנון מגדלי ההגנה הקלאסים, אתה מציב מגדלים במקומות מיועדים מראש ואז אתה הודף גלים לאחר גלים של אויבים שמנסים להשתלט על תיבת הצעצועים שלך כמו כל משחק קלאסי בסגנון אתה יכול לשדרג או להחליף את המגדלים שלך. אתה שואל מה ההבדל?, ההבדל הוא שאתה יכול לקחת שליטה ישירה במגדלים שלך דבר שהוא אינו רק כיף אלא גם מעניק לך גם נקודות שישמשו אותך לקרוא לגיבור ייחודי, הגיבור שלך ישועט לשדה הקרב ויזרע הרס רב בזמן שמגדליך ממשיכים לירות.

Toy Soldiers יושק עם ארבעה צבאות, ביחד עם חזרתו של הקייזר הגרמני יוביסופט חשפה את צבא כוח הככובים.

בבלוג של יביסופט צוטט כריס ארלי סגן נשיא של המפיצה יוביסופט:

אנחנו גאים לעזור ליצור את הכותר החדש בסדרה ולהביא את Toy Soldiers ליותר פלטפורמות מאז ומתמיד. Toy Soldiers הוא שילוב ייחודי של הגנת מגדלים ואסטרטגיה וחיילי צעצוע : תיבת מלחמה(War Chest) הופכת את תיבת הצעצועים לניצחית, נותנת לגיימרים להתמוודד כנגד צעצועים יריבים וחברים בכדי להחליט איזה צבא ינצח. ישנו דבר מאוד מספק בשילוב של אסטרטגיה עם משחקיות משעשעת, כמו להרוג את הצבאות של הקייזר עם דובון יורה לייזר".

באיזה צד תבחרו?
באיזה צד תבחרו?

הכותר החדש בסדרה הוא גם היקר ביותר עד היום(פיתוח), ישנם יותר משימות יותר צבאות שניתן לשחק איתם,יותר גיבורים יותר מאי פעם,יותר מגדלים ויותר דרכים לשדרג אותם, יותר מצבי משחק ויותר דרכים לשחק עם אחרים תחרותי וקואופרטיבי.

המשחק יגיע אלינו בתחילת 2015 לXBOX ONE, PS4 וה-PC

*זהו הכותר הראשון שמגיע לקונסולה של סוני.

Toy-Soldiers-War-Chest-announceed

מקור

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x