פרטים חדשים על WWE 2K15


במהלך חודש ה-WWE 2K15 של IGN First, נחשפו פרטים ראשונים על המשחק הבא בסדרת משחקי ההיאבקות של ה-WWE. 

לאחר ששנה שעברה, קמפיין השחקן היחיד במשחק היה מחווה ל-30 שנות רסלמניה עם מיטב הקרבות והיריבויות מהאירוע הגדול ביותר ב-WWE, השנה קמפיין השחקן היחיד במשחק יקרא Showcase Mode והוא יספר לנו סיפור מפורט יותר ואישי יותר על חלק מהיריבויות שהוצגו שנה שעברה, ומספר יריבויות שלא. עדיין לא הוכרזו קרבות ממצב המשחק המדובר, אך אנחנו צפויים לקבל מידע כזה במהלך החודש כחלק מחודש ה-IGN First על המשחק.

בנוסף לקמפיין השחקן היחיד הזה, נוסף מצב משחק חדש למשחק, הוא ייקרא MyCareer והוא יאפשר לשחקן לקחת מתאבק שהוא יצר ולהתחיל איתו קריירה חדשה, המוד בוטל ב-NBA 2K14 אך 2K חשבו שהוא יתאים מאוד לעולם ה-WWE. אך לצערנו, המוד הזה לא יגיע לשחקני ה-Xbox 360 ו-Playstaion 3, נקווה לתגמול על כך בקונסולות הדור הנוכחי.

בקונסולות הדור הקודם והבא, תזכו לשיפור משמעותי בגרפיקה ובאווירת המשחק, לאחר שהושקעו כ-50 יום במו קאפינג (Motion Capture) במתקן אומנות המו קאפינג של 2K בו כוכבי ה-WWE בילו שעות על גבי שעות כדי להעביר את המהלכים המיוחדים שלהם לעולם הדיגיטלי. בנוסף לכך, נאמר שמשקל האנימציות ב-WWE 2K15 גדול פי חמש ממשקל האנימציות ב-WWE 2K14, נעשה שיפור משמעותי במידה שווה גם בסאונד המשחק, בעיקר לשולחן השדרנים של מייקל קול וג'רי לולר, לאחר שהוקלטו כמעט פי 4 ממספר השורות שאמרו השדרנים בעבר, מה שישפר מה שלדעת רבים הייתה הנקודה החלשה של המשחק במהלך השנים.

הגרפיקה המרשימה של המשחק, מוצגת בתצלום המסך הראשון מהמשחק, התמונה מציגה את ג'ון סינה שגם יככב על עטיפת המשחק, מול רנדי אורטון, הגרפיקה המרשימה מובאת לידי ביטוי על ידי רמת הפירוט הגבוהה שניתן להבחין בה על ג'ון סינה ורנדי אורטון, עד לרמת הוורידי, החבלים והדיוק בקעקועים של אורטון. אם המשחק נראה כמו שהתמונה הראשונה מתוכו מציגה, שחקני הדור הבא יהנו מגרפיקה מדהימה.

בנוסף לפרטים הטכניים, נחשפה חבילת אספנות חדשות למשחק ששמה דגש על אחד מהכוכבים הגדולים בהיסטורית ה-WWE – האלק הוגן, שם החבילה הוא Hulkmania Collectors Edition, שזמינה אך ורק ל-Playstation 4 ו-Xbox One, החבילה מוגבלת לכ-25,000 עותקים, החבילה כוללת:

  • עותק של המשחק
  • קלף חתום (ידנית, לא מודפס לפי החברה) על ידי האלק הוגן
  • חתיכה מהקנבס של הזירה עליה דרך האלק הוגן בכבודו ובעצמו בתוכנית ראו של ה-10 במרץ
  • בובה של האלק הוגן בגימיק ה-Holywood Hulk Hogan

 

התענוג ישאב מארנקכם כ-100 דולר, האם זה שווה את זה? תנו לכם ולארנק שלכם להחליט.

בעבר גם הוכרז שכל מי שמבצע הזמנה מוקדמת למשחק יקבל 2 דמויות ניתנות למשחק של האייקון – סטינג.

המשחק ישוחרר בצפון אמריקה ב-28/10 ובאירופה (ובראצנו) ב-31.10, ל-Playstaion 4, Playstation 3, Xbox 360 ו-Xbox One.

 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הגבתי ראשוןןןןןןןןןןן

ד