הצרות ממשיכות: קרייטק נפרדת מהמותג Homefront

 

homefront26.2610

 

אי אפשר להגיד שזה לא היה צפוי: Deep Silver הכריזה כי היא רכשה את מותג Homefront מידי Crytek לאור מצבה הכלכלי המדרדר במהירות, באותה נשימה נפתח אולפן חדש באנגליה אשר ישלים את פיתוחו של המשחק ובנוסף יתכנן את עתידו מעבר למשחק השני.

Deep Silver הכריזה הערב שהיא רכשה את מותג Homefront וכל נכסיו מהמפתחת הפצועה Crytek, בנוסף Deep Silver הקימה אולפן חדש בשם Dambuster שנמצא בנוטינגהאם באנגליה אשר יטפל בפיתוח המשחק הנוכחי ובעתידו של המותג.

כידוע Crytek רכשה את Homefront מ-THQ המתפרקת לפני כשנה וחצי במחיר של חצי מליון דולר, עכשיו Deep Silver רוכשת את המותג, כנראה בחצי מהמחיר מאולפן אחר שמדרדר במהירות, יכול להיות שאולי מדובר ב-IP מקולל?

לפני כחודש נחשף ש-Crytek נמצאת במצב כלכלי קשה. על פי הדיווחים המפתחת לא שילמה לרוב עובדיה משכורות חודשיות וחלק אפילו התפטרו מעבודתם, Crytek דחתה טענות אלו בתוקף אך לאחרונה הודתה שהצליחה להשיג מימון ש"יבטיח את עתידה הכלכלי", עתיד שיהיה עכשיו בלי אחד המשחקים הכי מבטיחים שהיו לחברה.

זו הפתרון הכי טוב ל-Homefront, משחק עם רעיון אצילי (ארצות הברית שנפלשת על ידי כוח עוין ואזרחיה, קריי "העורף", נאלצים להקים התנגדות נגד הכובשים) שלא מומש כמו שצריך במשחק הקודם. Deep Silver יהיו חייבים להוכיח את עצמם מאחר וזה יהיה המשחק הראשון שיפותח על ידי אולפן פנימי ראשון של החברה, הם יצטרכו לעשות מאמץ עילאי כדי להחזיר את ההשקעה במשחק חדש ובאנשי צוות.

הרכישה של המותג גם מרמזת על בעיות הרבה יותר גדולות ממה שנמסר לנו ב-Crytek, כנראה שלמפתחת לא הייתה ברירה אחרת מלוותר על מותג מבטיח כדי להנצל מפשיטת רגל, מה שמעיד על חוסר יכולתה הכלכלית לפתח משחקים בפרופיל גבוה. מסקרן לדעת אם זה חלק מה"מימון שיבטיח את עתידה הכלכלי", בין כה וכה, אני די בספק לגבי החברה כרגע.

לסיום, יהיה מעניין לראות מי יהיו העובדים החדשים של האולפן החדש, כל כך הרבה אנשים עזבו את האולפן של Crytek בברטניה שזאת הזדמנות מצוינת עבורם להמשיך לעבוד על המשחק ולמצוא בית יותר יציב כלכלית.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

טוב הם פשוט יכולים להפוך שוב לחברה קטנה(כמו אינדי) עם משחקים פחות שאפתניים אבל חדשניים וכיפיים ואז לעלות שוב משם…

המשחק הכי טוב שלהם היה המשחק הראשון שלהם (FAR-CRY1)

זה מה שקורה לחברה שמוציאה רק דמואים למנועים שלה במקום ליצור משחק איכותי ומהנה