ב Far Cry 4 תוכלו להפוך פילים לפצצה מהלכת

Far Cry 4 Gameplay Video: Oh Man ELEPHANTS

סוס טרויאני נוסח Far Cry 4 – פילים עם C4, אולי לא תוכלו להיכנס לפיל ולפרוץ בבסיס האויבים, אך כן תוכלו להפוך אותו לפצצה ענקית כחלק מהחופשיות שיציע Far Cry 4.

אלכס האטצ'ניסון, מנהל צוות הקריאייטיב של Far Cry 4 דיבר על המשחקיות במשחק ועל החופשיות שהוא יעניק, בראיון נאמר שאפשר לחבר לפילים פצצות C4 לאחר שמשדרגים את הפצצות לפצצות נדבקות (aka Sticky Bombs) ולאחר מכן לפוצץ אותן, דבר נוסף שנאמר בסוגיה וחובבי החיות שבינכם לא יאהבו הוא שככל הנראה תצטרכו להשתמש במהלכים מלוכלכים כאלו במקרים שהאויבים עם ידם על העליונה, ובמידה ולא תשחקו מלוכלך לא תצאו מהסיטואציות האלו בשלום.
עוד על הפילים – במהלך הראיון נאמר שבניגוד לחיות אחרות אין אפשרות לפשוט את עורם של הפילים ולהשתמש בו במערכת הקראפטינג של המשחק.

חוץ מהפילים, האטצ'ינסון דיבר על אלמנטים ששומרו ושופרו מ-Far Cry 3 ועל התהליך של חיפוש הדברים שעבדו הכי טוב במשחקים קודמים, ואיך מכניסים אותם למשחק הבא ומשפרים אותם. לדוגמה – מערכת הסקילים שכיכבה ב-Far Cry 3 תגיע אלינו גם במשחק הרביעי משופרת, למרות האמירה הזאת, לא פורט על איך ששיפרו אותה.

FC4-E-MAIN
על ה-CO OP נאמר – ברגע שחבר מצטרף אליך למשחק ועוזר לך לסיים משימה, המשימה נשמרת בקמפיין של השחקן, וכשהוא ייצא מהמשחק השחקן לא צריך לעשות את המשימה שוב. הוא הוסיף ואמר שהמשימות מועצבות בדרך שאפשרי ביותר לעבור אותן בסולו, אך אם רוצים ה-CO OP רק יעזור.

Far Cry 4 צפוי להשתחרר ל-Playstation 4, Xbox One, Playstation 3, Xbox 360 ולמחשב האישי ב-18 בנובמבר השנה. כדאי להזכיר, שקונסולת ה-Playstation 4 תגיע עם פיצ'ר אקסקלוסיבי למשחק שיעניק לאנשים ללא Far Cry 4 את האפשרות להצטרף למשחק של חברים שלהם יש את המשחק.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עדין לא הבנתי איך הפיצ'ר של הPS4 הולך לעבוד אם על המכשיר את את הקבצים אז איך הPS4 יכולה לרנדר את זה? זה לא אפשרי

כן יש אפשרות לרכב על פילים יש מספר אנשים ששיחקו בגיימפליי של far cry והראו זאת השאלה היא איך זה שהפילים לא מתים כתוצאה מהפיצוץ הנגרם זה מוזר!!!

עכשיו זו סתם הגזמה מגעילה, אני מבין באססינס קריד שאפשר לצוד לוויתנים כי אנשים באמת עשו את זה באותה תקופה.
אבל מה שהם עשו כאן פשוט מגעיל, לרוב לא אכפת לי שאפשר להרוג חיות. אבל להפוך אותם למחבלים?! הפעם זה כבר ממש עבר את הגבול.

כן רק שתכלס גם בחיים האמתיים אתה יכול לשים C4 על פיל או על כל חיה שהיא באססין קריד נגיד הייתה חייב אשכרה לצוד חיות בשביל להשיג חלק מדברים אבל כל עד זה לא יהיה חובה בפאר קרי זה על אחריותך מה שאתה עושה עם C4 אם הם אשכרה יחייבו אותך לפוצץ פילים אז זה רע אם לא זה בסך הכל "ראליסטי"