גם לחברת רייזר יש (מיקרו) קונסולה

Razer Microconsole

יש ילד חדש בשכונה. הילד הזה הוא המיקרו קונסולה של רייזר, והשכונה היא שוק הקונסולות המבוססות אנדרואיד. 

ממש לפני מספר ימים סיפרנו לכם על קונסולת האנדרואיד של מד קטץ, המוג'ו, ועל השדרוג שהיא קיבלה בדמות שירות הסטרימינג OnLive, והנה השבוע רייזר מודיע על קונסולת אנדרואיד משלה- המיקרו קונסולה. המיקרו קונסולה של רייזר (ככל הנראה שם זמני) תהיה מסוגלת להזרים לטלוויזיה סרטים, מוזיקה, אפליקציות, וכן, ניחשתם נכון, גם משחקים. החדשות הגדולות הן שרייזר מבטיחה שהקונסולה תוכל לשחק משחקים "רציניים", כמו כל קונסולה רגילה, אך לא מספקת יותר מדי פרטים מעבר לזה. יתכן ורייזר תשתף פעולה גם היא עם שירות הסטרימינג OnLive, אך ישנן מספר אופציות נוספות, ביניהן שירות הסטרימינג מבוסס כרטיס המסך של אנווידיה, ואף שירות הסטרימינג של סטים.

רייזר לא משחררת יותר מדי פרטים על מה שנמצא בתוך הקונסולה החדשה שלה, או אפילו על האופן בו נשלוט בקונסולה; מחיר עוד אין גם כן, אך מרייזר נמסר שהמחיר הולך להיות "נוח להשגה" (מהו נוח להשגה בעיניה של חברה המייצרת חלק מהמוצרים היקרים ביותר בעולם הגיימינג הוא שאלה אחרת). דבר אחד שרייזר כן מוכנה לספר לנו הוא שהקונסולה החדשה תהיה אחת הראשונות להשתמש בפלטפורמת הAndroid TV החדשה של גוגל. פיסת תוכנה זו, אשר תהיה מערכת ההפעלה של המכשיר, תאפשר למשתמש לשלוט בקונסולה באמצעות כל טלפון המריץ אנדרואיד, לבצע פקודות קוליות באמצעות מכשיר הטלפון ישירות לתוך הקונסולה, ואפילו להשתמש במכשיר הטלפון כמעיין שלט משחק.

Razer_Microconsole

בין אם השימוש בפלטפורמת הAndroid TV תתן לרייזר את היתרון או לא, רק הזמן יגיד, בכל מקרה נראה כאילו רייזר מתכוננת לקרב רציני בתחום קונסולות האנדרואיד. רייזר היא חברה שהוכיחה את עצמה בעבר עם מחשבים ניידים כמו הרייזר בלייד, ואף טאבלטים כמו הרייזר אדג', כך שהכניסה שלה לתחום קונסולות האנדרואיד תוביל רק לדברים טובים, ועלולה אף לסמל את פריחתן של הקונסולות הקטנטנות.

מקור: Engadget

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות