בחזרה לעתיד עם Assassin's Creed Unity

Assassins United_ONLINE

מי היה רוצה לזרוק לרגע את אציו ולשחק בתור דזמונד מיילס?! מסתבר שכולם…

מאז שנכנסו לאנימוס בפעם הראשונה וחיינו את דרכו של אלטאיר ב-AC הראשון, נאלצנו מדי פעם להתנתק לגמרי מהחוויה ולשחק בתור דזמונד שאם נהיה כנים, בתחתית סולם העניין שלנו. בעודי משלים את ACIII זכיתי גם אני לצהול כאשר חזיתי בדזמונד מתחשמל וצונח ללא רוח חיים.

ACIV אם כן, היה נקודת מפנה בפיתוח קו העלילה ב-"הווה", ואכן קיבלנו פרוטגוניסט עלום שם העובד עבור אבסטרגו בניסיון ליצור משחק מחשב (מה שהופך את אבסטרגו למפתחת המשחקים המרושעת ביותר, אחרי EA…) . בשלב מסוים במשחק פונה אליך אחוות המתנקשים, ואתה מתחיל לפרוץ בזה אחר זה למחשבי החברה עבורם.

עתיד האנימוס

כל זה מוביל אותנו ל-AC Unity, ולהודעה האחרונה ממפתחיו, לפיה עידן דזמונד נגמר בשל רצון החברה להתקדם מבחינה מכנית ועלילתית.

Assassin’s Creed Unity ‘modern day’

הסיבה העיקרית לשינוי בין גוף שלישי לגוף ראשון (רק בפרקי ההווה כמובן) היא רצונה של המפתחת להפוך את השחקן עצמו לחלק מהעלילה, במקום לתת לו לעקוב אחרי עלילה של דמות כללית גם בהווה, במילים אחרות, מהיום אנחנו השחקנים מפעילים את האנימוס!

ייתכן כי בפעם הראשונה נוכל להתחבר טוב יותר לדמות המרכזית בהווה (למעשה אנחנו) ולהרגיש שייכים יותר לעולם שעד כה היה קרוב יותר במאפייניו לסרט מדע בדיוני (תאגיד טכנולוגי מרושע, אלים חייזרים, תפוחי קסם מזהב והרשימה נמשכת…), מצד שני ישנה האפשרות שהיעדר דמות אמיתית תגביל את העלילה בהווה לכדי כמה דיאלוגים חסרי משמעות (כמו ב-ACIV). אני מרגיש שכתבתי את אותה מסקנה לגבי המשחק הזה בכמה הזדמנויות, בסופו של דבר, הכל בידיים של Ubisoft. הכותר החדש מהווה התחלה חדשה עבור הסדרה, בכל פן אפשרי, אך האם הוא יהיה צעד קדימה או נסיגה מבישה, נאלץ להמתין ולקוות.

Assassin's Creed Unity ישוחרר ב 22/10 ל-Xbox One, Playstation 4 ול-PC והביקורת כמובן, לא תאחר לבוא.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מקווה שהדרישות לא יהיו מוגזמות כמו בקודם ושיהיה מנוע יעיל למחשב אחרת כל שנה נצתרך לקנות כרטיס מסך ב-3000 אלף שקל כדי להריץ assassin's creed כל שנה שזה גם מוגזם

לא הבנתי כל כך….אפשר הסבר בבקשה?

הפסקה האחרונה נשמטה משום מה מהכתבה.
עכשיו היא צורפה