דיווח: Crytek, יוצרת סדרת קרייסיס על סף פשיטת רגל

דיווחים מגרמניה, בסיס האם של חברת קרייטק, מביאים איתם בשורות רעות: קרייטק, החברה והבנצ'מרקס נמצאת על סף פשיטת רגל

החדשות הרעות מגיעות ממגזין הגיימינג הגרמני גיימסטאר, שמדווח כי החברה נמצאת בקשיים הנובעים מכישלונו של המשחק האקסלוסיבי לאקסבוקס וואן, Ryse: Son of Rome, ומהעובדה שהמנוע הגרפי המרשים שלה, CryEngine, לא זוכה לאימוץ מיוחד מצד מפתחי משחקים, כפי שהחברה ציפתה.

מלבד כשלונו של המשחק R:SoR בחצר המבקרים, הוא גם לא מכר מספיק עותקים, ואף לא היה מוכן לשחרור, אך מיקרוסופט לחצה על החברה שנאלצה לגייס כוח אדם נוסף על מנת להשלים את המשחק בזמן. זה לא עזר כי כאמור, המבקרים לא מצאו שום דבר מענין, או חדשני במשחקה האחרון של החברה, ומיהרו להוציא אותו להורג בעוון רפטטיביות והבטחות שווא.

ryse-son-of-rome הרחבה

עוד כישלון שהמגזין נוקב בו הוא המשחק החינמי Warface, שלמרות הצלחתו הגדולה ברוסיה, המשחק לא זוכה להצלחה דומה בשאר העולם.

המפיצות אורבות כחיות טרף

לקרייטק יש בסביבות 800 עובדים ומדווח כי משכורותיהם שולמו באיחור. זהו מספר עצום לאולפן כמו Crytek שלא הייתה לו הצלחה גדולה במיוחד בשנים האחרונות, אך בכל זאת החליט להקים אולפן חדש באמריקה בתחילת שנה שעברה.

אבל יש עוד משהו, מדווח כי חלק מעובדי המפתח של הסטודיו כבר החלו להגיש בקשות ולשלוח קורות חיים למפתחי משחקים אחרים. למרות שקרייטק עדיין לא הגיבה באופן רשמי על החדשות האחרונות, המגזין טוען כי ברגעים אלו יושבות להן חברות הפצה גדולות וממתינות להודעה רשמית מצד Crytek, רק כדי שתוכלנה לחטוף כמה מהזיכיונות של הסטודיו במחיר זול במיוחד, בדומה למכירה הפומבית שנעשתה לאחר פשיטת הרגל הדרמטית של THQ.

ידוע כרגע על לפחות חברת הפצה אחת שמתעניינת מאוד ברכישת קרייטק היא Wargaming שמוכרת בזכות משחקי ה F2P שלה.

משחקים מדהימים גרפית אך נטולי עומק

עבר בדיוק עשור מאז שחררה החברה את משחק הבכורה שלה, Far Cry שזכה להצלחה אדירה בזמנו, וסלל לה את הדרך ליצירת המשחק שמכר הכי הרבה כרטיסי מסך בכל הזמנים, קרייסיס (הראשון). קרייסיס של 2007 לא היה משחק מדהים מבחינה עלילתית ולא הביא איתו סיפור שמישהו מיכם יספר את עלילותיו לנכדים, אבל הוא הצליח להטביע חותם בתעשייה ולזכות בתואר המשחק הכי פוטו-ריאליסטי של העשור הקודם, כזה שאפילו עד היום נראה פשוט מדהים גרפית.

הומפרונט ימתיק את הגלולה המרה?

כנראה שזה לא מספיק להיות הילדה הכי יפה בגן, כי במקרה שלנו היא צריכה גם להביא איתה תכונות נוספות, כי מאז ומתמיד, חברת קרייטק מתעסקת בגרפיקה ומנהלה הכללי, אבני ירלי, כבר הכריז בעבר שלגרפיקה יש חשיבות גדולה יותר מסך המשתנים האחרים במשוואה של פיתוח משחק שלם.

Homefront The Revolution announced

בהקשר לבעיית המזומנים, הוא טוען להגנת חברתו כי היא צפויה לקבל בקרוב זריקת עידוד של מזומנים, לפחות עד השלמת פיתוח המשחק Homefront: The Revolution, אך זה לא מה שיעזור לחברה, כי הצרות, בשונה מ"העלילה הסבוכה" במשחקיה, עמוקות יותר…

מקור: dsogaming


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות