Legend of Zelda Wii U מקבל טריילר חדש

האגדה החדשה של זלדה מקבלת טריילר חדש… ופרוטגוניסט חדש?

האגדה של זלדה היא אחת מסדרות הדגל של נינטנדו, ורבים מכותריה נמצאים בעשרות רשימות "המשחקים הטובים של כל השנה/הדור/הזמנים". לנינטנדו יש סגנון מיוחד של פיתוח ושחרור משחקים לסדרה: כותר ראשי יכול לבוא באקראיות מקונסולת בית של נינטנדו (כמו האגדה של זלדה: חרב בכיוון השמיים/Skyward Sword) לקונסולה הניידת של החברה (כמו "לינק בין עולמות"), ונדיר למצוא "כותרי משנה" בסדרה, כי כמעט כול משחק בסדרה נחשב ל"כותר ראשי" (חוץ ממשחקי ה-CDi המכוערים האלה).

האגדה של זלדה מספר 16 יהיה הכותר הראשון בסדרה ב-HD, ויהיה הרבה יותר גדול ומפורט ממשחקים קודמים. הסגנון הגרפי של המשחק יזכיר את זה של "Skyward Sword", אבל יהיה יותר ריאליסטי. הטריילר החדש למשחק הציג רובוט/סלע/תמנון/"אין לי מושג מה זה" עם זרועות ותותח לייזר רודף אחרי נער בלונדיני וסוסו. בסיום הטריילר הנער קופץ מסוסו לעבר האויב, מכין את הקשת שלו לירי.

למרות שבהתחלה נראה כאילו הדמות של הנער הבלונדיני היא לינק, מפיק המשחק, אייג'י אונומה (Eiji Aonuma) הסביר שהדמות שהופיעה יכולה היא לא בהכרח לינק ועדיף שאף אחד לא יקפוץ למסקנות. בשונה מלינק המוכר והטוב, הנער שהופיע בטריילר היה לבש טוניקה כחולה, ולא ירוקה. מה זה אומר? רק הזמן יגיד.

"אח, איזה יום יפה. הדשא ירוק, הציפורים מצייצות ו-רגע, זו מפלצת זרועות שבאה להרוג אותי? שיט..."
"אח, איזה יום יפה. הדשא ירוק, הציפורים מצייצות ו-רגע, זו מפלצת זרועות שבאה להרוג אותי? שיט…"
"Bitch, I'm f*cking Rambo!"
"Bitch, I'm f*cking Rambo!"

The Legend of Zelda HD ישוחרר אקסלוסיבית לקונסולת ה-Wii U ב-2015.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x