לתקן את Watch_Dogs, זו "עדיפות ראשונה" של Ubisoft

Watch-Dogs-Character-Trailer

יוביסופט מודיעה כי היא עושה הכל על מנת לתקן את כל הבעיות בהשקת המשחק ל PC ושמדובר בעדיפות ראשונה

כידוע לרובכם אם לא כולכם, ההשקה של Watch Dogs למחשב הייתה סיוט, לא רק לגיימרים, אלא גם ליוביסופט, שכל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא להסיק שהם מרגישים לא בנוח עם איך שהם הוציאו את המשחק, שבור, מלא בבעיות מסוגים שונים ומשונים.
בעוד שבחברה אומרים שאין תאריך משוער ליציאת התיקונים, היא טוענת שהיא מתייחסת אל הדבר כ"High Priority", משמע, זה הדבר הראשון שהיא עושה.

מנהל הגראפיקה הטכני באולפן יוביסופט מונטריאל, סבסטיאן ויארד, צייץ בטוויטר ואמר מספר דברים, הראשון מבינהם, הוא העדכון האחרון לכרטיסי מסך של NVIDIA:

לפיו, עדכון זה מביא לייעול.

כאן הוא נתן קישור לדף באתר NVIDIA, עם הרבה מידע לגבי ביצועים:

"המשחק יכול להשתמש ב3+ ג'יגה-בייט על הקונסולות החדשות בשביל הגראפיקה, כרטיס המסך במחשבכם צריך מספיק זיכרון אקראי עליו למען הרצה על הגדרות אולטרה, בשל מחסור בזיכרון אחיד."

"אם אתם חווים תקיעות על מחשב חזק, נסו להנמיך את אחד מההגדרות להפחתת שימוש בזיכרון הכרטיס מסך: איכות טקסטורות, פילטרים, ורזולוציה."


הוא מברך את הצוות ומסביר שליצור משחק עולם פתוח שרץ על הקונסולות החדשות, הקונסולות הישנות, ותמיכה במחשב, זו משימה מאוד מסובכת:

ולבסוף, הוא מתייחס ישירות לבעיות במחשב "מתכנתי המחשב שלנו עובדים כרגע על פאטץ' לשיפור החוויה, תודה לכם על הדיווחים. הישארו מעודכנים."

יוביסופט הסבירה בפורום הבריטי הרשמי שלה שהבעיות נבדקות, אך אין תפנית ברורה לתיקונים.
"אין לנו תאריך משוער", כתב מנהל הפורום, Mr_Shade בכינויו, "אך הם עובדים לתקן את הבעיות מהר ככל האפשר."
הוא מוסיף שהוא מצטער שאין תאריך, ועוד אומר שכל עוד האולפן במונטריאל לא אסף את כל המידע על הבעיות, כל מספר שהוא יזרוק לאוויר יהיה ניחוש, אז הוא מתעקש לא להגיב, מפני שלא רוצה להטעות אף אחד.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בעיות? יש לי מחשב מלפני 4 שנים שבשום תרחיש אפשרי לא אמור להריץ את המשחק (4 גיגה ראם במקום 6, כרטיס מסך עם 500MB זיכרום במקום 1024 וכן הלאה…)
ואני מריץ את המשחק חלק! בלי לאגים= הרבה יותר טוב מאיך שאני מריץ את ACBF שדיי "קופצני" אצלי.
אני מריץ על הכי נמוך בכל מה שקשור לגרפיקה + 1600X900 – הרזולוציה הכי גבוהה של המסך שלי והמשחק נראה חלום! יותר טוב מכל דבר אחר ששיחקתי, העיר יפה והמכניקות חלקות ובלי לאגים בלי עין הרע, רק בנהיגה יש קצת לאגים אבל לא משהו שבאמת מפריע.
*אני מרי על מצב "חלון" כביכול אבל בלי שוליים, הboardless או איך שהוא לא נקרא, לא באמת קראתי תמילה חח. ככה שזה בעצם מסך מלא, משום מה ככה המשחק רץ לי יותר טוב.

אז אני מניח שעל מחשב שעונה לדרישות המינימום המשחק ירוץ על הגרפיקה הטובה ביותר.

נ.ב
מה הפך את ההשקה של המשחק המדהים הזה ל"קסטרופלית"?
כי לדעתי הוא מעולה, יש מלא פעילויות, המשטרה מרגישה חכמה יותר מבמשחקים אחרים, האקינג ממש נחמד, אפשר לדוד חנויות, לפרוץ לכספומטים, לפוצץ דברים אקראיים ברחבי העיר, לעצור פושעים ובערך לשבור כל דבר עם הרכב.
אז מה הבעיה עם המשחק?

אני חוויתי וחווה בעיות לצערי ואני מקווה שיתוקנו ASAP, ב24 השעות הקרובות תצא הביקורת שלנו למשחק וכל שאילותך ייענו בפירוט מלא.

אני והרבה אחרים לא יכלו להיכנס ל- UPLAY ביום הראשון, מה שהכרחי.

מעבר לזה, אני והרבה מאד אחרים לא יכולים אפילו להגיע לתפריט של המשחק.

מעבר לזה, אם בעזרת כלים כאלה ואחרים מצליחים להעלות את המשחק, הכל נראה ככה ובסוף לא מגיעים אפילו למשחק:

http://www.youtube.com/watch?v=YmrnohhuCPQ

כנראה שבאופן הזוי הבעיות הנ"ל תקפות דווקא במשחק המקורי, ובפרוץ הכל עובד חלק…