הכירו את BattleCry: משחק מכות אונליין חינמי שיוצג ב E3

battlecry f2p-redband

בכייה קרבית: חברת באת'סדה מכריזה בשיתוף עם זנימקס מדיה על משחק קרבות מולטיפלייר F2P שמפותח ל PC ובטא צפויה להגיע אלינו מתישהו בשנה הבאה. תוכלו לנסות אותו ב E3 2014

איך לא חשבו על זה קודם, מה יוצא אם מחברים בין השמות באטלפילד, פארקריי/קרייסיס? באטלקריי! האמת שזה כבר עדיף מ WareFace, אבל מה שבאמת מענין בשם של המשחק החדש שהוכרז הוא שהמשחק נושא את שם חברת הפיתוח שלו, ואני מאוד מקווה שחברות אחרות לא יאמצו את זה (דמיינו כותרת כמו "המשחק הבא בסדרת אקטיוויז'ן הוכרז/ בוטל").

BattleCry, הפרויקט הראשון של חברת באטלקריי הינו משחק מכות חינמי, מרובה משתתפים (עד 32 שחקנים) במתכונת שאנחנו מכירים מלא מעט משחקים: בחר את הסיעה שלך והתקדם עם הלוחם שלך בסולם הדרגות. כל דרגה פותחת יכולות וכישורים המאפשרים ללוחם שלך להתמקצע ולהשתפר. הקונספט הויזואלי של המשחק נראה כמו לקוח מעולמה של סדרת בורדרלנדס, קארטונית משהו.

לרשותכם כלי נשק מגוונים כמו חרבות שהופכות למגנים , קשתות, להבים המופעלים על-ידי אנרגייה אלקטרו סטטית והחברה מבטיחה כי המשחק יהיה נגיש למבקרי תערוכת המשחקים E3 2014.

בטא ל PC תשוחרר מתישהו ב 2015, אבל אחד הפרטים המענינים של ההכרזה הוא האיש שעומד מאחורי העיצוב של המשחק, ויקטור אנטונוב, שברזומה שלו חלק גדול מעיצוב City 17 במשחק שהוכתר לפני כשנתיים בתואר משחק העשור שעבר, Half-Life 2.

https://www.youtube.com/watch?v=AjbY271qrw0

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות