'מטרו רדוקס' הוכרז רשמית ל PS4, Xbox One ול PC

Metro-Redux-PS4-Xbox-One

Metro Redux זוכה לטריילר ראשון, ישוחרר בקיץ למחשב ול PS4/XOne וירוץ על 60 פריימים לשניה. גרסות לינוקס ו SteamOS מתוכננות לעתיד

לפני כחודשיים רצה שמועה ברשת על משחק חדש בסדרת מטרו, שיביא את הסדרה לדור הבא, ולא עבר זמן רב עד שחברת הפיתוח פרסמה מכתב למעריצים שאימת את השמועה, אך סירבה לפרט יותר מדי, חוץ מהפרטים הידועים.

מה שהיה ידוע זה ש Metro Redux הוא אוסף של שני המשחקים בסדרה הכולל את ההרחבות שלהן. Metro 2033 שהיה המשחק הראשון מ 2010, ו Metro: Last Light משנה שעברה שזכה לביקורות חיוביות.

עכשיו החברה מכריזה רשמית על Metro Redux שיהווה שדרוג HD לשני המשחקים הקודמים (למרות שמדובר במשחקים שנראים טוב מאוד גרפית). בשתי הקונסולות החדשות המשחק ירוץ על 60 ריימים לשניה (fps) כשגרסת הפלייסטיישן 4 תרוץ ברזולוציה 1080p ואילו האקסבוקס תסתפק ב 900p.

המשחק שיזכה לשדרוג המשמעותי ביותר הוא כמובן Metro 2033 שנעשתה עליו עבודה מחדש באמצעות מנוע המשחק האחרון (מנוע גרפי 4A Engine), כל הטקסטורות, הסביבות והאפקטים עובדו מחדש לטענת החברה.

בנוסף למשך הזמן שהתארך, הודות לתוספת ה Season Pass, החברה גם טוענת לשיפור בבינה המלאכותית של האויבים (AI) שידועים בטפשותם, והחברה גם לא זונחת את רמת הקושי Ranger Mode, לשחקני ההארד-קור.

https://www.youtube.com/watch?v=eKrf97qljs4

Metro Redux צפוי להשתחרר בקיץ הקרוב, וצפוי לככב גם בתערוכת E3 2014 שממש מעבר לפינה

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות