שחקני PC של Titanfall? לוקחים לכם את CTF ו Pilot Hunter

titanfall-official-gameplay-launch-trailer

מדוע ריספאון מסירה שני מצבי משחק מגרסת ה PC של טייטנפול, Capture the Flag ו Pilot Hunter ?

אם הנכם נמנים עם שחקני המחשב של המשחק Titanfall ומחכים לעוד מצבי משחק חדשים שירעננו קצת את הרשימה המצומצמת במשחק, מריספאון לא תבוא כרגע הישועה, ויתירה מכך, היא אפילו מבטלת שניים מהם.

לטענת החברה, מצבי המשחק Pilot Hunter  ו Capture the Flag לא היו פופולארים ושחקנים שרצו לשחק בהם, נאלצו לחכות זמן ממושך עד להתחברות לעוד שחקנים, מה שיצר תסכול בקרב אלה שרצו לשחק. בנוסף, החברה מצביעה בבלוג הרשמי שלה על המודים הפופולארים של שחקני המחשב, והם Attrition ו Hardpoint Domination.

Titanfall-PC-Loses-Capture-the-Flag-and-Pilot-Hunter-Modes

באופן אישי, שיחקתי כמה שעות טובות ב Pilot Hunter, ולא נתקלתי בשום בעיית התחברות (סרטון למטה), וזה מצב משחק כיפי וזורם, אבל לריספאון יש טענה אחרת:


יש לנו קהל מדהים וגדול של שחקני מחשב והרוב המכריע של השחקנים לא נכנס למצבי המשחק שביטלנו, הפיילוט האנטר ותפוס את הדגל, לא היו בשימוש נרחב בגרסת PC . שחקנים שניסו לגשת למצבים אלה נתקלו בזמני המתנה ארוכים למדי.

גם שחרורה של ההרחבה הראשונה למשחק, Titanfall: Expedition DLC, לא הביאה איתה הרבה חדש, מלבד 3 מפות נוספות, אבל לריספאון יש מספר רעיונות שהיא מתכוונת להכניס ל Titanfall, שיכול להתגאות בעובדה שהוא גבר בחודש שעבר במונחי מכירות, על קול אוף דיוטי גוסטס.

אחד מאותם רעיונות הוא שימוש במערכת חדשה שתדע להתאים לכם קרבות על בסיס הכינוי שלכם, כלומר תשחקו מול אנשים אחרים שגם חשבו על כינוי דומה או זהה לשלכם.

רק שרעיונות לחוד ומציאות לחוד, כי בינתיים, רשימת מצבי המשחק הולכת ומצטמקת…

[divider]

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

על תקנה משחק עייף ברמות קניתי והשארתי אותו בצד חבל על הכסף

חבל, בתור אחד שרוצה לקנות את זה אני שוקל שוב..
שיעשו מה שעשו בCOD, שייקחו את המודים הלא משוחקים ויקבצו אותם ביחד!

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x