מאי Oh May: המשחקים הגדולים של החודש

המשחקים-הכי-טובים-מרץ-2014

מתקרבים לתערוכת הגיימינג הגדולה של השנה (E3) ולפני כן, חודש מאי הולך להיות חודש טוב לגיימרים, עם כמה שמות גדולים ומשחקים מעניינים, אך בעיקר, החודש ישוחרר אחד המשחקים הכי גדולים של השנה, Watch_Dogs!

בהמשך לרשימת 25 המשחקים הגדולים של השנה, יש כמה משחקים שלא נכללו באותה רשימה, כי הם לא מספיק גדולים, ולעתים משחקים מצטרפים ברגע האחרון לרשימה, או מקבלים תאריל יציאה רשמי. החודש, נוחתים עלינו מספר משחקים שלבטח יחפו על חודש אפריל החלש, ומה שבטוח, יהוו הכנה לחודש הבא, החודש של E3 2014

09.05.2014 –  Bound by Flame

חברת פיתוח: Spiders studio | מפיצה: Focus Home Interactive | ז'אנר: תפקידים/אקשן | פלטפורמות: PS3, PS4, Xbox 360 , PC

"מחויב ללהבה", הוא משחק אקשן/ תפקידים של חברת ספיידרס סטודיו, שמסתכם במערכת היחסים בין הגיבור, שזה אתם, לבין להבת השד. הבחירות וההחלטות שתבצעו במשחק יקבעו אם אתם מתפתים לצד השטני שלכם, או אם אתם מתנגדים לשליטתו, ושומרים על צלם אנוש ומפתחים דמות "חיובית".

bound by flame משחק תפקידים

המפתחים מבטיחים קרבות טקטיים במשחק (אל תבנו על זה יותר מדי) ומערכת מודרנית לשיפור הדמות. שחקנים שרוצים לנסות כל דרך אפשרית של התקדמות דרך ההרפתקה יוכלו להתחיל את המשחק שוב כדי להפוך לחלוטין את ההחלטות מהרגע הראשון.

[divider]

20.05.2014 –  Wolfenstein: The New Order

חברת פיתוח: MachineGames | מפיצה: בת'סדה | ז'אנר: FPS | פלטפורמות: PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PC

הכותר התשיעי בסדרת וולפנשטיין הידועה, "הסדר החדש" מתרחש במציאות חלופית בשנות ה-60 בה הנאצים ניצחו במלחמת העולם השנייה והשתלטו על העולם. שלוש שנים לאחר אירועי הכותר הקודם, BJ, הפרוטגוניסט הראשי, נשלח למשימה בלתי אפשרית להביס את האימפריה הנאצית, כי אין לו משהו אחר לעשות חיים. במהלך המשחק, על BJ להסתנן לבסיסים נאציים, להלחם בלגיונות אויבים, ולהשתמש ב… "סופר נשקים" של הנאצים נגדם.

Wolfenstein-The-New-Order-doom-4-וולפנשטיין

הסדר החדש, הוא כינויה של מערכת פוליטית, כלכלית וחברתית שהנאצים שאפו להקים באירופה, שהייתה מיועדת להחליף את הסדר הקיים. הסדר החדש התבסס על האידאולוגיה הנאצית והרעיון של היטלר לבנות עולם חדש על פיה: להרוס את העולם ולבנות עולם חדש על הריסותיו. בשבוע שעבר דיווחנו כי בגרמניה , גרסת ה PC הבינלאומית של המשחק נחשבת להפרה בוטה של החוק, והעובר עליו צפוי לקבל 3 חודשי מאסר בכלא.

להבדיל מכותרי העבר, וולפנשטיין הוא משחק סינגל-פלייר בלבד, באורך של כ-25 שעות. לאחרונה נחשפה גם מהדורה מיוחדת למשחק, שלמרבה הפלא, לא כוללת עותק של המשחק. מצד שני, הזמנה מוקדמת של המשחק תעניק לכם גישה לבטא של…תחזיקו חזק! Doom 4!

[divider]

20.05.2014 – Transistor

חברת פיתוח/ הפצה: Supergiant Games | ז'אנר: תפקידים/אקשן | פלטפורמות: PS4, PC

אולי המשחק הזה נחבא אל הכלים, ולא זוכה להייפ בכלל, אבל האנשים שעומדים מאחוריו הם אלה שהביאו לעולם את משחק האינדי המשובח Bastion. טרנזיסטור מוגדר כמשחק אקשןן תפקידים, אך מדובר בטופ-דאון (מלמעלה למטה) hack-and-slash שמתרחש בעולם בדיוני שנראה פשוט מקסים.

Transistor_משחק תפקידים

אתה משחקים גיבור בשם Red, ברשותו חרב אינטליגנטית בשם טרנזיסטור (שנראית כמו גרסת מדע הבדיוני של Moonlight Greatsword מהמשחק Dark Souls), כשהמשחק מערב בין פעולה בזמן אמת עם "מצב תכנון" (“planning mode”) , כלומר אפשרות לשחזר מהלכים, ואם זה נשמע לכם מוזר, צפו בסרטון כדי להבין  כמה שזה עובד טוב. :

https://www.youtube.com/watch?v=fXq0yuW6BvM

[divider]

23.05.2014 – Tropico 5

פיתוח : Haemimont Games | הפצה: Kalypso Media | ז'אנר: סימולציה | פלטפורמות: PC (בהמשך ל PS4 ול X360)

הפרק החמישי בסדרה הפופולרית של סדרת הסימולציה של בניית עיר, הוכרז באוגוסט שנה שעברה, והוא מבטיח להביא את המשחק לרמה חדשה לגמרי, שחקנים יוכלו להתחרות או לשתף פעולה עם החברים שלהם במצב מרובה משתתפים (עד ארבעה שחקנים בו זמנית). 

Tropico 5 PC Global Release Date

אתה, כנשיא (El Presidente), תהיה הראשון להשתלט על האי הידוע לשמצה של Tropico במהלך תקופה קולוניאלית מוקדמת ולאחר מכן ועליך ללוות אותו דרך מאות שנים ככל שהעולם משתנה ונע תמיד קדימה. עליך להתמודד עם הצרכים המשתנים של העם שלך, כמו גם הממשלות ופלגים יריבים, ולהניח את היסודות לשושלת משלך. ככל שהשנים עוברות, תוכל לקדם את בני המשפחה המורחבת שלך על האי לעמדות כוח: כמו שגריר, גנרל, מפקד או אפילו שליט עליון, כדי להבטיח שהמורשת שלך משגשגת לדורותיה.

ככל שהעושר שלך גדל, כך גם האיומים למעצמת האי המתפתח שלך. אתה יכול לשרוד שתי מלחמות העולם, לשגשג בתקופת השפל הגדול , לשלוט כדיקטטור אגרוף ברזל דרך המלחמה הקרה ולקדם את המדינה שלך מהמאה -19 ועד למאה ה -21.
[divider]

27.05.2014 – Watch Dogs

פיתוח והפצה: יוביסופט | ז'אנר: פעולה/אקשן/הרפתקאות | פלטפורמות: PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, Wii U, PC

אין עוררין על כך שוואצ'דוגס הוא הכותר הכי גדול החודש, והכי חשוב של יוביסופט לשנת 2014. Watch Dogs היה אמור לצאת בשנה שעברה אך נדחה במפתיע והעציב גיימרים רבים…עד החודש!

Watch Dogs

על וואצ'דוגס הרחבנו המון בחודשים האחרונים, ולאלה מכם שלא מכירים (סיכוי לא סביר בעליל), מדובר משחק עולם פתוח אשר סובב סביב דמותו של איידן פירס, האקר עם מכשיר מיוחד, CtOS, שדרכו הוא יכול לפרוץ לכל מכשיר חשמלי בעיר, שיקגו. טריילר הסיפור והפרטים החדשים על הדמויות במשחק, מגלים לנו שמדובר בסוג של סיפור נקמה.

[divider]

31.5.2014 – Mario Kart 8

פיתוח : נינטנדו אי-איי-די (EADׂׂ) | הפצה: נינטנדו | פלטפורמות: Wii U

מריו קארט 8

מריו קארט 8 הוא הכותר השמיני בתת-סדרת מריו קארט של זיכיון סופר מריו ואחד ממשחקי הווי-יו הכי מצופים השנה.

המשחקיות של מריו קארט תהיה דומה לזו של המשחקים הקודמים, אך תכלול גרפיקה ואנימציה בהבחנה גבוהה (HD) בנוסף למירוצים בסגנון Anti-Gravity; למי שלא הבין, אפשר להעיף את מכונית הקארטינג שלכם.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סדר חדש זו לא המצאה של הנאצים… זו חשיבה אימפריאליסטית …. הבריטים הקימו סדר חדש של סחר חופשי ואילו הספרדים הפיצו את הנצרות הקתולית כחלק מהסדר החדש שלהם … רק למען הדיוק 🙂

הכי אהבתי שרשמתם שwolfstein יוצא ב20 ובתמונה רשום שהוא יוצא ב-23..

חחחח יפה! לא שמתי לב
ולא מתאים לגיימפרו (המושלמים) לטעות!

איפה אתם רואים 23.5 ?
-_-

דווקא אני אגיד לכם את האמת? אני מאוד בספק אם הקונספט של ווטש דוגס יעבוד (מקווה שכן). באמת כל הכבוד על המקוריות והתעוזה, אבל הרעיון נשמע לי… משעמם. או לפחות לא מספיק מעניין לאורך זמן.
בעצם כל העניין של ההאקינג לא רע בעצמו ובעצם יכול היה להוות "רקע" מרענן ומעניין לקרבות, שכמעט אף משחק לא טורח לנסות להמציא מסביבה משהו חדש. הטענה שלי היא שבמשחקים מהסוג הזה (ויש שגידו בכלל) הקרבות הם לב העניים (ולא שאני טוען שמה שמסביב הוא בגדר תירוץ, אבל בכל זאת הכל אמור לסבוב סביב מערכת הקרב).
לפחות לפי מה שנראה, זה לא שההאקינג יהיה תוספת למערכת הקרב, אלא יבוא על חשבונה. וזה נראה לי קצת בעייתי.
אם זה יהיה כך אני מניח שהמשחק יסבול ממכירות ממש נמוכות (בטח יחסית להשקעה). אני יודע שמה שאני אומר נשמע קצת רדוד, אבל לטעמי במשחק אקשן האקשן צריך להיות משמעותי.

ונאמר –
נחיה ונראה.

אני דווקא חושב שהוא הולך להצליח.