sony-e3-2014-press-conference

אזהרת ספויילרים מ-E3? מקורות מסוני הדליפו ל-DualShockers את הליין אפ המפורט של סוני בתערוכת E3 הקרובה, אם המקורות דוברים אמת – יוכרז GTA V ל-Playstaion 4 ב-E3 הקרוב, יוכרז המשך ל-The Last Of Us וה-PS4 תהפוך לקונסולה האולטימטיבית לחובבי ה-RPG.

הפוקוס המרכזי של סוני במסיבת העיתונאים שלה, שתתקיים ב 9/6, יהיה כמובן ה-Playstaion 4, להלן הרשימה של הדברים שיוצגו:

  • Uncharted הבא יוצג בתערוכה עם טריילר של 3 דקות, שיציג את מנוע המשחק ומספר קטעי גיימפליי. בנוסף תוצג הגרפיקה שתוארה כחסרת תקדים ותקבע שיא חדש לגרפיקה בקונסולות הדור הבא. בנוסף, נאמר שהמשחק יציג תקופות זמן שונות עם דרייק ופרנסיס דרייק (ההרפתקן האגדי שהוא גם סבא של נתן דרייק). בנוסף, ייחשף תאריך השחרור של המשחק, והוא נקבע לקיץ – 2015.
  • יוצג הכותר הבא של Media Molecule (הסטודיו שאחראי על Little Big Planet), והוא יהיה אחד מכותרי ההשקה ל-Project Morpehus ויציג גרפיקת 3D מיוחדת וייתן לראש היצירתי שלכם ודמיון שלכם להתפרע וליצור עולם משלכם. ככל הנראה ייקרא Entwined לאחר שהסימן המסחרי הזה שוריין שבוע שעבר על ידי SCE.
  • Gran Turismo 6 יימצא דרכו ל-Playstation 4 עם גרפיקה משופרת ברזולוציית 1080P ו-60FPS על מנת להכין את השטח למשחק הבא בסדרה – Gran Turismo 7 על ה-Playstaion 4, שמתואר כמשחק עם גרפיקה "עוצרת נשימה" ויגיע עם פיצ'רים נוספים שייחשפו בהמשך.
  • God Of War 4 ייחשף עם טיזר שיציג את המנוע במשחק, החשיפה מאוד מוקדמת ועדיין אין תאריך יציאה שניתן להצביע עליו, אבל החשיפה נועדה כדי להוריד מהאכזבה על ביטול אחד הכותרים האחרים של החברה, ועל מנת ליצור התרגשות לקראת המשחק. בנוסף, החשיפה היא גם מענה לאקסקלוסיביים שכנראה ייחשפו בE3 על ידי מיקרוסופט ל-Xbox One.
  • ריבוט לקלסיקה מ-Playstaion הראשון – Syphoon Filter שנרשם תחת הסימן המסחרי – Kill Strain. החברה המפתחת של המשחקים הקודמים בסדרה – Sony Bend, תחייה מחדש את המשחק שיציג התגנבות ומראה ויז'ואלי מרשים. התאריך שצפוי להיחשף הוא כנראה חורף 2014.
  • גם סדרת Wipeout עוברת ל-PS4 והיא צפויה להיחשף, המקורות לא בטוחים מי המפתחת אבל האפשרויות המובילות הן: Sony London, Evolution או Firesprite.
  • ל-Quantic Dream (הסטודיו שאחראי בין היתר על Heavy Rain ו-Beyond: Two Souls) יש טריילר מוכן אך לא בטוח אם הוא יפורסם ב-Gamescom או E3, סוני תצפה בכנס של מיקרוסופט מוקדם יותר באותו יום כדי לראות אם יש צורך בשחרור התותחים עד הסוף עוד ב-E3.

PS4 שיתוף

  • יוצג דמו של The Order: 1886 על הבמה, סוני בונים על הצלחה גדולה של המשחק כדי להפוך אותו לבסיס של מותג חדש (מה שאומר שייצאו עוד כמה משחקים בעתיד אם המשחק ייקבל תגובות חיוביות), התאריך שצפוי להיחשף הוא סתיו 2014.
  • Ninja Theory יחשפו אקסקלוסיבי חדש ל-PS4, ככל הנראה המשך ל-Heavenly Sword שנגנז בעבר בשלבים מאוד מאוחרים של הפיתוח שלו.
  • Sony London יגיעו גם הם ל-E3, צפויים לחשוף את ה-AAA הראשון שלהם אחרי המון זמן, לא ידוע עליו הרבה חוץ מזה שהוא יהיה מגוף שלישי ובונים עליו מאוד ב-Sony London.
  • Guerrilla Games יחשפו את ה-Guerrilla Games החדש שלהם, הוא תואר כמשחק עם גרפיקה מרשימה כמו תמיד אצל Guerrilla Games ומאמינים בסוני שהתגובות יהיו מאוד חיוביות, עוד נאמר שהמשחק יהיה מושלם לשחקני הארדקור.
  • Sucker Punch עובדים במרץ על DLC ל-Infamous: Second Son וצפויים לחשוף אותו ב-E3, הוא יוסיף כוחות חדשים למשחק ועוד מספר פיצ'רים חדשים.
  • Sony Japan צפויים לחשוף 2-3 כותרים חדשים, Project Beast – ממשיך רוחני ל-Demon Souls, ו-The Last Guardian שהוכרז בעבר הרחוק ל-PS3 אך עבר הסבה ל-PS4 וצפוי להשתחרר בחורף 2014. הכותר השלישי נשמר בסודיות גבוהה מאוד ולכן לא ידוע עליו כלום.
  • Evolution יציגו דמו נוסף של Driveclub, וצפוי שחרור של דמו לקהל הרחב במהלך הכנס.

חברות נוספות שצפויות לקחת חלק בכנס של סוני הן: Ubisoft, EA, Konami, Capcom, Warner Bros, Activision, Square Enix ו-Take Two. נאמר שגם Rockstar הייתה אמורה להגיע אך ביטלה את הגעתה בסופו של דבר, ישנם סיכויים ש-GTA V ייחשף לדור הבא או לפחות ל-PS4 על ידי סוני במקום, אך אלו רק השערות של המדליף.

בנוסף לכל אלו, סוני צפויה להכריז על עוד משחקים שיתווספו ל-PS PLUS בחודש יוני, על משקפי המציאות המדומה שלה – Project Morpehus, על ה-Sony Entertainment Network ועל ה-Playstaion Now, בנוסף, צפויה להיחשף ירידה במחיר של ה-Playstation 3 וה-Playstaion Vita.

בנוסף לכל ההכרזות העצומות למעלה, נראה גם כמה הכרזות של כותרים בקני מידה קטן יותר שייצאו להורדה בלבד, הכרזות על מספר משחקים חדשים ל-PS3 וממש קצת על ה-PS Vita, המופע יהיה ברובו של Playstaion 4.

המופע ייסגר עם טיזר למשחק הבא של The Last Of Us! וכאמור, כל זה יקרה ב 9/6:

מסיבת העיתונאים סוני E3

חשוב לציין! הכל פה בגדר שמועה, שום דבר לא בטוח ויכול להיות שהכל פה הוא מידע שקרי. אך בגלל שהכל מוסבר לפרטים הכי קטנים שיש, אני אישית נוטה להאמין, אבל אני אאמין ב-100 אחוז רק כשאני אראה. אם כך ייראה המופע של סוני ב-E3 – הולכת להיות לאוהבי הסוני חגיגה גדולה.

 

[divider]