עדכון חדש ל-GTA Online מגיע שבוע הבא

GTAV-HIGH-LIFE-UPDATE-MAIN
העדכון הבא ל-GTA Online מגיע אלינו ב-13.5, ויביא לנו מכוניות חדשות, נשק חדש, בתים חדשים ועוד המון אפשרויות שירחיבו את חווית המשחק, אבל השודים? ייאלצו לחכות.

אז ב-13 לחודש, מגיע אלינו עדכון ה-High Life ל-GTA Online לאחר המתנה ארוכה, ויוסיף למצב האונליין וקמפיין השחקן היחיד במשחק מספר דברים נוספים, חלקם מאוד משמעותיים:

  • דבר ראשון ועיקרי, העדכון ייתן את האפשרות לשחקנים להחזיק בשני נכסים (שילוב של בית ומוסך, שני בתים או שני מוסכים) וכך להרחיב את כמות הרכבים המקסימלית ששחקן יכול להחזיק לכ-20 רכבים במקום 10, בנוסף לכך, יתווספו למשחק 5 דירות שונות עם עיצוב פנים חדש ונוף חדש.
  • יתווספו למשחק כ-4 כלי רכב חדשים: Dinka Thrust (אופנוע), Dewbauchee Massacro (מכונית ספורט), Pegassi Zentoro (מכונית סופר) ו-Enus Huntley S (לחובבי ה-SUV). המכוניות יהיו ניתנות לקנייה דרך האינטרנט במשחק, ויהיו זמינות במוסכים של כל דמות בסינגל-פלייר. (שחקנים בעלי 2 נכסים יוכלו להעביר מכוניות ממוסך למוסך)
  • מוד 'Non Contact' במירוצים באונליין בו השחקנים לא יכולים להתנגש אחד בשני, אך עדיין יכולים להתנגש בחפצים ומכוניות של ה-NPC.
  • למקרה שנמאס לכם מהנשקים שכבר יש במשחק ובא לכם לחדש קצת את הדרך בה אתם מכסחים – נשק חדש יתווסף למשחק והוא ייקרא Bullpup Rifle.
  • יתווסף מד ה-Mental State, שיעזור לכם לדעת אם השחקנים שאתכם בשרת משוגעים לגמרי, או פאסיביים וידידותיים – כך שתדעו ממי להיזהר, ועם מי אפשר לשחק בכיף.
  • יתווספו למשחק פרטי לבוש, צופרים למכוניות, תספורות, טאונטים והעיקר – 15 עבודות חדשות, כאשר 5 מהן אלו משימות (השאר הן Death Matches וכדומה)

כאמור, העדכון יגיע ב-13.5 (יום שלישי הבא), הכנתי את עצמי מראש לעדכון מאז שהוא הוכרז להגיע החודש, ואני מוכן עם לא מעט כסף במשחק כדי לסקר את העדכון לאחר יציאתו, יש למה לצפות! 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
14 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חזק

מה עם המחשב

כמה אתם אומרים לחסוך אני בנתיים עם 700 אלף נקי וכמה יעלו הדירות מהזול ליקר אני גר מלא זמן בבניין של ה -400 האלף והוא מתחיל לשעמם

אני חסכתי בנתיים 3.5 מליון דולר, התכנון שלי היה 2 מליון אבל חשבתי שוב וזה לא יספיק.
אנשים שחפרו בקודים של המשחק מצאו שאחד הבתים החדשים יעלה 900 אלף דולר (רק שמועה)
ה-Super Car החדשה להערכתי תעלה בסביבות ה-800 אלף, המכונית ספורט בסביבות ה-350 לדעתי.
ביציאת העדכון אני אקנה הכל, אסקר הכל ואגיד כמה עלה לי לקנות הכל.

מישהו יודע איך עושים את arms glicht ? מוצרף סרטון https://www.youtube.com/watch?v=st63Ku6v48Q

הראל

אני רוצה לקבל חדשה שהמשחק מגיע ביוני ל-PC 🙂

מצטער להיות מי שמבאס, אבל אם המשחק באמת יגיע למחשב בסופו של דבר, זה ממש לא ביוני חח

כן, אני יודע… סתם תקוות שב.

אפשר להיות בעל יותר משני מוסכים ?

לא, 2 זה המקסימום

טוב תודה

תודה על הפרסום 🙂

נראה טוב!!!!!!

14
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x