Everquest חוגגת 15 שנים!

Everquest-main

המשחק שהפך את ז'אנר משחקי התפקידים רבי המשתתפים למה שהוא היום חוגג 15 שנה, ואנחנו שואלים את עצמו האם אנחנו באמת כל כך זקנים?

אלו מבינינו שזוכרים את אברקווסט המקורי, שיצא לפני 15 שנים ומספר ימים, ודאי זוכרים את ההתרגשות הגדולה לאחר יציאתו של המשחק- אברקווסט היה אחד המשחקים המוערכים ביותר בזמנו, משחק השנה של GameSpot, ואחד המשחקים הראשונים שהביאו את המודל הידוע לשמצה של מנוי חודשי. אברקווסט היה גם אחד המשחקים הראשונים לחבר שחקנים יחדיו בעולם משותף ובתלת מימד, והראשון לעשות זאת היטב.

לאחר ההצלחה של אברקווסט, החלו לצוץ החיקויים (או ממשיכי דרך לגיטימיים, תלוי איך מסתכלים על זה) כפטריות אחרי הגשם, עד שלבסוף הגיע WoW ב2004 ותפס את מקומו כמלך משחקי התפקידים ההמוניים (MMO). יתכן מאוד שההצלחה של אברקווסט (כמו גם של קודמיו וממשיכיו) היא זאת שאחראית להצלחה של הז'אנר כיום, וליציאתם של משחקים כמו אלדר סקרולז אונליין, דסטיני, וכדומה.

everquest-2

קשה להזכיר את אברקווסט מבלי להזכיר את המשחקים שקדמו לו, ואלו שיצאו יחד איתו. אברקווסט לא נברא יש מאין, הוא בנה את ההצלחה שלו על ההצלחה של רבים וטובים כמו אולטימה אונליין, מרידיין59, והMUDים של זמנו (משחקים מבוססי טקסט מרובי משתתפים). 

אז מזל טוב לסדרת אברקווסט, שמתכוננת לקראת הדור הבא עם EverQuest Next, ונסיים את הידיעה עם הפיצוץ הזה מן העבר:

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות