דור חדש של ניידים לגיימינג מבית רייזר

RZR_BladeR4_1-620x330

הם אולי עולים כמו שני מחשבים ניידים מכל חברה אחרת, אבל יכול להיות שהמחשבים הניידים החדשים של רייזר שווים את המחיר

כמובן שמדובר בעניין של טעם; לא כל גיימר מעוניין, או אפילו צריך להיות מעוניין, במחשב נייד שמריץ את כל המשחקים הכי עדכניים, על הדרישות הגרפייות הכי גבוהות, ברזולוציית HD מלאה. וכל זה בעובי של 1.8 ס”מ, ומשקל של 2 ק”ג.

razer-blade-gallery-v2-03

אז במה מדובר? דגם ה14 אינץ’ הולך לקבל מסך IPS (בהירות גבוהה וזוויות צפיה גבוהות) בחדות של 3,200 על 1,800 פיקסלים, מעבד Intel Core i7-4702HQ, כרטיס מסך GeForce GTX 870M מהסידרה החדשה של Nvidia, ו-8 ג’יגה של זכרון פנימי. מה עוד? גוף אלומיניום מלא, כונני SSD, ותג מחיר של 2,199 דולר לדגם הכי זול (128 ג’יגהבייט זיכרון).

דגם ה17 אינץ’, לעומת זאת, הולך לקבל 16 ג’יגה בייט של זכרון פנימי, אבל “רק” את ה- GeForce GTX 860M, גם מהדגמים החדשים של  Nvidia. דגם ה17 אינץ’ מגיע יחד עם מנגנון הסוויצ’בלייד- במקום משטח מגע להנעת העכבר, המחשב מגיע עם מסך מגע קטן שמשמש כמשטח מגע לשליטה בעכבר, או מסך משני שמאפשר לשחקן לקבל מידע לגבי המשחק שהוא משחק, לגלוש באינטרנט, לשלוט בנגן המוזיקה שלו, וכ”ו. כמו כן מעל מסך המגע ימוקמו מספר כפתורים הניתנים לתכנות אשר גם הם מסכי LCD קטנים, המסוגלים להתאים את התמונה שהם מציגים לפעולה שהם עושים. המחיר לכל זה, אגב, הוא 2,299 דולר לדגם הכי זול.

mmultitouch

המחשבים החדשים צפויים להגיע לשוק בעוד מספר שבועות, וצפויים להאזל מהמלאי זמן קצר לאחר מכן. האם הם שווים את המחיר? צפו לביקורת בשבוע הקרוב של הדגם הנוכחי (והעוצמתי לא פחות) של המחשבים הניידים מבית רייזר וגלו בעצמכם.

מקור: Engadget

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות