עושה סוויץ': חברת רייזר נכנסת לייצור מתגים למקלדות


חברת אביזרי המחשב רייזר הודיעה כי היא החלה לייצר את המתגים למקלדות המכניות שלה בעצמה, ובכך סיימה תלות ארוכת שנים בחברות המתמחות בייצור מתגים.

חברת רייזר, שהחלה את דרכה בתור יצרנית אביזרי מחשב המתפקדים גם כמנורות לילה, ובנתה לעצמה שם כאחת היצרניות הטובות בעולם של עכברים, מקלדות, ואוזניות, כנראה שלא מסתפקת בהתרחבות שלה לשוק השעונים החכמים, שוק המחשבים הניידים, שוק הטאבלטים, ושוק המחשבים הנייחים. כעת היא גם נכנסת לשוק המתגים למקלדות המכניות. למי שלא יודע, מתג או switch, הוא המנגנון המאפשר הקלדה ונמצא מתחת למקשים עצמם. מתגים סטנדרטיים מתאפיינים ברכות מסויימת, מרחק לחיצה גבוה (העומק שהמקש צריך להלחץ על מנת שפעולה תרשם), ואי יכולת לרשום יותר משלושה או ארבעה לחיצות במקביל. מתגי גיימינג, לעומת זאת, מתאפיינים במרחק לחיצה קצר (המאפשר לחיצות יותר מהירות), והיכולת לרשום מספר בלתי מוגבל של מקשים בכל זמן נתון (מה שמאפשר לשחקן ללחוץ על W, A, רווח, שיפט וF, לדוגמא, מבלי לאבד אף פעולה).

Razer Blackwidow

אני מניח שהכניסה של רייזר לעולם המתגים היא הרבה יותר הגיונית מהכניסה שלה לשוק השעונים החכמים, או אפילו לשוק המחשבים הניידים, ובהתחשב בעובדה שרייזר עושה עבודה מצויינת בכל תחום אליו היא נכנסת, אני לא מוצא סיבה להתלונן. הדבר היחיד שמעט מופרך בכל הסיפור הוא הדרך שבה רייזר מתארת את המתגים בהם השתמש עד היום, מתגים של חברת Cherry, כמתגים אשר היו מיועדים בעיקר להקלדה, בעוד המתגים שלהם הם מתגים המיועדים לגיימינג. בהתחשב בעובדה שההבדל היחיד, ככל הנראה, בין המתגים של רייזר למתגים של החברה המתחרה הוא מרחק לחיצה קצר יותר ב3 מ"מ, הייתי אומר שהאמירה הזאת טיפה מוגזמת, ויותר אלמנט של שיווק.

בכל מקרה, אנחנו מחכים לראות מה עוד יגיע מהמפעלים של רייזר- טלפון סלולרי? כרטיס גרפי? רכב שטח? נראה כאילו כל תחום, כל עוד הוא נוגע בגיימינג, אפשרי.

מקור: Razer

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לרייזר יהיה עתיד ירוק סליחה ורוד חחח D: