Sniper Elite 3: תאריך היציאה הוכרז

תאריך-שחרור-sniper-elite-3

המשחק Sniper Elite 3 ישוחרר ל PC ולקונסולות (אירופה) ב 27.6. האמריקאים יקבלו אותו לקונסולות ב 1.7 . הוכרזה גם משימת הבונוס שתאפשר לכם לצוד אחר היטלר, או כפילו.

הסיבה לשחרורו המוקדם של המשחק לשחקני ה PC ברחבי העולם, כולל אמריקה,  היא שגרסת המחשב של המשחק תופץ עצמאית ע”י חברת הפיתוח Rebellion, ולא ע”י ‘505 גיימס’. החברה פרסמה עוד כמה דברים מעניינים חוץ מהתאריך.

המצוד אחר היטלר

למזמינים מראש את המשחק, בונוס בשם “Hunt The Grey Wolf” יתווסף לכם למשחק. הזאב האפור הוא שם הקוד להיטלר. הוא או כפילו יצאו למסע חשאי לעיר הנמל הלובית של טוברוק בשנת 1942. המשימה שלכם היא כמובן לצוד אותו ולהכריעו עם הירייה אחרונה והקטלנית. כדי להתכונן למשימה זו, תצטרכו לחדור דרך רחובות העתיקים והגגות מתפוררים של העיר באמצעות התגנבות והסחה דעת. כמובן, שהעלילה היא בדיונית, כמו גם המשחק שלא שואף להיצמד לעובדות ההיסטוריות. זו חבילת האפסנים (העורך ביקש ממני לא לתקן):

סנייפר עלית 3 הוכרז לפני שנה, ואת טריילר הבכורה קיבלנו רק באוקטובר האחרון. בחודש שעבר קיבלנו מספר סרטונים חדשים הכוללים משחקיות. זו צפויה להיות העטיפה הרשמית:

תאריך יציאה-sniper-elite-3

סנייפר עלית 3 ישוחרר ב 27 ביוני ל PC וב 1 ביולי לאקסבוקס וואן ו 360, פלייסטיישן 3 ו-4.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני משחק שנים את סניפר עלית 1 וגם 2 בכל פעם נהנה מחדש . הכל נעשה בשקט בהתגנבות באסטרטגיה כמו סמוראי יפני ללא רעש ובלאגן . אני אקנה את הסרט השלישי לשמחתי .

שיא הכנות 2 היה משעמם רצחחחח (אחרי 2-3 מסימות זה משעמם)

אבל כיף לשחק