רמבו: משחק הוידאו פשוט נשחט בביקורות

את שטף הביקורות הגרועות למשחק, גם סילבסטר סטאלון לא יוכל לעצור. המבקרים קורעים למשחק את הצורה מכל הכיוונים כשהציון הגבוה ביותר עומד על 50/100, והנמוך על 5 מתוך 100. ציטוטים נבחרים: "משחק שפותח על ידי שני קופים", "ג'ון רמבו סבל בווייטנאם ועכשיו תורכם"

ג'ון רמבו, אחד מגיבורי הפעולה הגדולים ביותר של שנות השמונים החליט לחזור לעולם של משחקי הוידאו. רמבו: משחק הוידאו הוכרז אי שם במרץ 2013 ועורר את תקוותם של מיליוני המעריצים ברחבי העולם כשנחשף רשמית, שהנה, גיבור ילדותם יחזור אליהם במשחק וידאו לקונסולות ולמחשב. אז זה אכן מה שקרה והמשחק שוחרר, רק שמדובר באחד המועמדים הבולטים כרגע לקטוף את התואר "המשחק הגרוע לשנת 2014".

המבקרים לא אוהבים בלשון המעטה, את המשחק רמבו ומעניקים לו ציונים נמוכים מאוד, שאני לא זוכר כזה רצף שלילי. יש אפילו ביקורת שהעניקה למשחק 5 מתוך 100. אז מה הבעיה של המבקרים עם רמבו: משחק הוידאו?

רמבו סיקור משחק

לוק ריילי מהאתר IGN העניק למשחק ציון 3/10 ורק על פי הכותרת מעל, אתם מבינים שלדעתו מדובר בסיוט, הגרוע ביותר. לטענת ריילי, הקו-אופ חסר טעם ולמשחק אין צידוק בשנת 2014 ובכלל, לשנות האלפיים

בשלב הראשון הרגתי 147 אויבים, זה לקח לי 8 דקות… מלבד העבודה הטובה בעיצוב הלוקיישנים מסרטי רמבו, המשחק מתאים יותר למכונות משחקים בבאולינג בסביבות 1997. רמבו: משחק וידאו היה יכול להיות אחת הדרכים הטובות יותר להפסיד כמה דולרים. ב2014, זה מרגיש כמו בזבוז גמור של זמן לכל הנוגע בדבר ..

Rambo The Video Game reviews

גם האתר פיסי-גיימס הגרמני לא ריחם על המשחק והגדיר אותו "כסיוט הגרוע ביותר". מלווה בציון נמוך של 27/100 וכינה אותו בלי בושה:

משחק שפותח על ידי שני קופים, זבל טהור…גובל בעלבון

מרטין בייקר, מבקר האתר God is a Geek, סיכם שהמשחק ראוי למעריצי סרטי רמבו, ובכל זאת העניק לו ציון 4/10. הוא מודה שלא שיחק בו באי-רצון ואפילו הצליח להנות:

אם אתה אוהב את זיכיון רמבו, אז אולי כדאי לך לנסות את רמבו: משחק הווידאו. יש באגים שאני מקווה שניתן לתקן עם הטלאים הקרובים (ואכן, הם הודיעו לנו שיגיע בקרוב תיקון בדרך), אבל לשמחתי אני אף פעם לא נתקלתי בשום דבר שגרם לי להפסיק לשחק (מלבד תסכול כללי). קחו את המשחק ל-PS3 ותזמינו חבר לשחק איתכם.

את הציון הגרוע ביותר מבין כל הציונים הגרועים, העניק האתר הספרדי  Meristation. ציון 5/100

רמבו: משחק הווידאו  הוא אחד המשחקים הגרועים ביותר שאנו זוכרים בז'אנר הפעולה. מעורפל ומלא תקלות, מצבים אבסורדיים של אירועי זמן לא הגיוניים ורגעי התגנבות שנראים כמו בדיחה. הגרפיקה ראויה לתואר המשחק הגרוע ביותר של  הפלייסטיישן 2. ג'ון רמבו סבל בווייטנאם ועכשיו תורכם

סיקור-למשחק-רמבו

להלן הציונים כרגע למשחק  Rambo: The Video Game

Review Overview

ממוצע ביקורות Xbox 360 - 2.1
ממוצע ביקורות PS3 - 3
ממוצע ביקורות PC - 3.8

3

ממוצע ביקורות

User Rating: 0.98 ( 6 votes)

כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה מחורבן, אי אפשר לזוז והגראפיקה גרועה

לדעתי זה מתאים למשחקים שבקניונים שם זה יכול להיות כיף

זה הפתיע בכלל מישהו?

ובצדק, מה זאת המשחקיות הזוועה הזאת?