TItanfall רץ ברזולוציה 792p על ה Xbox One, היעד הוא 900p בהשקה

titanfall-xbox-one-gameplay

ריספאון מעדכנת כי יש התקדמות עם שיפור רזולוציית המשחק על קונסולות האקסבוקס וואן וכי היעד שהציבה להשקה של רזולוציית 900p, עדיין בסימן שאלה

שלב הבטא למשחק Titanfall שהוכרז על ידי ריספאון בחודש שעבר, יחל מחר (14.2), וצפוי להביא איתו שיפור מה ברזולוציית קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, שכבר ידעה ימים של מאמץ עם רזולוציה 720p. מנהלת קהילת המשחק בריספאון, אבי האפ (Abbie Heppe) מעדכנת בבלוג הרשמי של המשחק, כי הבטא תרוץ באקסבוקס על רזולוציה של 792p וכי צוות הפיתוח עדיין עושה מאמצים כדי להשיק את המשחק בחודש הבא ברזולוציה טבעית של 900p על ה Xbox One. בשני המקרים יש לציין שצוות הפיתוח לא יתפשר על קצב הפריימים לשניה, והוא יהיה 60fps.

עם זאת, נראה שלחברה כבר אין ענין להציב רף של 1080p והיא תסתפק ברזולוציה HD ומעלה, וכל זה יקרה כבר מחר שהבטא למשחק תתחיל לאקסבוקס וואן עם רזולוציה נעולה של 792p.

http://www.youtube.com/watch?v=a1Uyjxhk5iw

שחקני PC

דרישות המערכת לגרסת המחשב כבר ידועות, לפחות דרישות המינימום, שלא אמורות להציב מכשולים לרוב המחשבים הממוצעים ומעלה. כמובן שלגרסת המחשב לא תהיה הגבלה של רזולוציה, ותיווספנה גם הגדרות מתקדמות לפינוק העין כי אחרי הכל מדובר במנוע סורס משופץ. קחו בחשבון שהבטא דורשת 12.38GB מקום פנוי בכונן הקשיח:

טיטנפול בטא הורדה

טייטנפול, ישוחרר בישראל ב 13 למרץ, 2014, לאקסבוקס One ולמחשב האישי. שחקני אקסבוקס 360 יאלצו לחכות שבועיים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

התקבלת לבטא?